وزیر خارجه بحرین: به گفتگوهای سیاسی با ایران ادامه می دهیم

وزیر خارجه بحرین با اشاره به تبادل پیام های دوجانبه میان ایران و شورای همکاری خلیج فارس بر ادامه این گفت و گوها تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وزیر امور خارجه بحرین در اظهاراتی با اشاره به رد و بدل شدن پیام های دوجانبه میان ایران و شورای همکاری خلیج فارس از طریق کویت بر پیشبرد و ادامه گفت و گوهای سیاسی با تهران تاکید کرد.

شیخ خالد بن احمد آل خلیفه در سفر به کویت در گفت گو با خبرنگاران تصریح کرد: بحرین از تلاش های به عمل آمده از سوی امیر کویت در زمینه انجام رایزنی های مشترک با تهران حمایت می کند و گفت و گوهای سیاسی با جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

وی تصریح کرد: منامه امیدوار است که این رایزنی ها با نتایج مثبتی همراه باشد.
وزیر امور خارجه بحرین گفت: گزارشی نیز در زمینه تحولات روابط با تهران در نشست آتی سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ارائه خواهد شد.

همچنین به دنبال گفتگوهای سیاسی مستمر و رد و بدل شدن پیام های کتبی اخیر میان ایران و شورای همکاری خلیج فارس با وساطت دولت کویت، وزارت امور خارجه این کشور ابراز امیدواری کرد، گفت و گوها میان تهران و این شورا بزودی آغاز شود.

خالد جارالله قائم مقام وزیر خارجه کویت ضمن استقبال از نتایج سفر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به کویت، این سفر را پایه گذار و بسترساز شرایط مناسب برای انجام گفت وگوها میان ایران و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دانست و به صراحت تاکید کرد که در پیام اخیر شیخ صباح الاحمد امیر کویت به دکتر روحانی نیز به این موضوع اشاره شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار