مهدیشهر؛

ثبت نام 120 مداح مهدیشهری در سامانه طوبی

تعداد 120 مداح در سامانه ثبت اطلاعات و ساماندهی مداحان موسوم به سامانه اینترنتی طوبی در شهرستان مهدیشهر ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام مصطفی تقوی رییس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر گفت : این سامانه برای سازماندهی و ثبت اطلاعات مربوط به هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مداحان و شاعران آئینی طراحی شده و ثبت نام در آن، ثبت اطلاعات تشکل های مذهبی را تسریع کرده و ساماندهی و نظارت بر فعالیت‌های آن‌ها را دقیق‌تر خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مصطفی تقوی  با بیان اینکه دریافت کد ملی تبلیغ ویژگی بارز سامانه طوبی است، افزود : این سامانه تحت وب طراحی شده و برای تسهیل و تسریع در اخذ مجوز تشکل های دینی و رشد ثبت اطلاعات در این زمینه محسوب می شود.

وی  صدور مجوز فعالیت تشکل ها و مسئولان آن ها را از طریق ثبت اطلاعات در سامانه طوبی ممکن دانست و تصریح کرد : به محض ثبت نام در سامانه و تایید اطلاعات صدور مجوز تحت وب انجام خواهد شد و با شناسایی تشکل توسط سازمان تبلیغات اسلامی، در فهرست استفاده از خدمات و حمایت های فرهنگی سازمان قرار خواهد گرفت و در غیر این ‌صورت، قطعا هیئت ‌های مذهبی مشمول حمایت های سازمان قرار نمی گیرد.

تقوی اظهار داشت : تشکل‌های دینی و مذهبی باید برای ثبت ‌نام با داشتن فایل اسکن شده تصویر صفحه اول شناسنامه، کارت ملی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و تصویر یک قطعه عکس به نشانی http://tooba.tdm-ido.ir مراجعه و در اسرع وقت ثبت نام کنند.

وی تعداد مداحان شهرستان مهدیشهر را ۱۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: امید است دیگر مداحان این شهرستان در اسرع وقت با مراجعه به این سامانه نسبت به ثبت نام و دریافت کد مداحی خود اقدام کنند.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.