در یک وزن بالاتر کشتی خواهم گرفت؛

قاضی ماگمدوف:برگزاری مسابقات در دو روز باعث تأسف است

قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: به نظر من برگزاری مسابقات در دو روز بدتر از برگزاری رقابت های کنونی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ماگومد رسول قاضی ماگمدوف قهرمان وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد جهان در سال 2015 از روسیه گفت: به مدت یک سال و به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست نتوانستم در میادین حضور یابم و هم اکنون نیز پس از سه عمل جراحی بر روی زانو و بهبودی نسبی، کمی درد را در پای خود احساس می کنم. 
قاضی ماگمدوف که  به تازگی در رقابت های جام یاشاردوغو به مدال برنز و در رقابت های جام دانکلوف به مدال طلا دست یافته است تصریح کرد: بیش از 74 کیلوگرم وزن دارم و اگر قرار باشد مسابقات در دو روز برگزار و هر روز نیز وزن کشی انجام شود قطعا نمی توانم در وزن 70 کیلوگرم بمانم و باید به یک وزن بالاتر بروم. 
قهرمان کشتی آزاد جهان در مورد برگزاری مسابقات در دو روز افزود: به نظر من برگزاری مسابقات در دو روز باعث تأسف است و من فکر می کنم که شرایط بدتر از برگزاری مسابقات در یک روز خواهد شد.
این کشتی گیر داغستانی در مورد برنامه آینده خود گفت: در رقابت های قهرمانی روسیه در وزن 70 کیلوگرم به میدان خواهم رفت و حریفان سرسختی از جمله ماگومد قربان علی اف قهرمان سال 2016 جهان را پیش روی خود دارم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار