سنندج؛

نگار حسینی مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشور شد

نگار حسینی مربی کردستانی طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کاراته کشور به عنوان مربی تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشور در مسابقات آسیایی قزاقستان معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته، طی حکمی مربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان دختر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان را معرفی کرد.

نگار حسینی مربی با دانش اسبق تیم ملی مجددا از سوی فدراسیون کاراته به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد تا هدایت کاراته کاران نوجوانان و جوانان دختر را بر به دوش بکشد.

این مربی کردستانی در مرداد ماه سال ۹۳ به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت و تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید در این رقابت ها شرکت کرد و توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز را به مربیگری نگار حسینی کسب کند.

حسینی در سال ۲۰۰۵ میلادی توانست به عنوان ورزشکار در رقابت های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال ۱۳۸۰ موفق شد در مسابقات کشورهای اسلامی تهران نیز نشان برنز را خود اختصاص دهد.

شاگردان نگار حسینی نیز در آبان ماه سال ۹۴ در نهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یک طلا ، نقره و برنز را کسب کردند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زد.

گفتنی است، این مربی سنندجی در سال ۹۴ نیز توانست مدرک مربیگری جهانی را در کشور اندونزی کسب کند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.