سمنان؛

احراز صلاحیت 98.7 درصد ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای استان سمنان

بر اساس بررسی های انجام شده 98.7 درصد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان سمنان احراز صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: 2 هزار و 707 نفر برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ثبت نام کرده‌ بودند که از این تعداد 35 نفر احراز صلاحیت نشدند.

سعید متقی افزود: این 35 نفر در مجموع 1.3 درصد از کل ثبت نام کنندگان برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان را شامل می شوند و همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش از 70 نفر از ثبت نام کنندگان انصراف داده اند.

متقی، با بیان اینکه 2 هزار و 707 نفر برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ثبت نام کرده‌ اند، تصریح کرد:  از این تعداد 2 هزار و 506 نفر مرد و 201 نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: در سمنان 189 نفر، در شاهرود 748 نفر، در دامغان 644 نفر، در میامی 339 نفر، در گرمسار 296 نفر، در مهدیشهر 214 نفر، در آرادان 166 نفر و در سرخه 111 نفر برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ثبت نام کرده‌ اند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها در سه شهر سمنان، شاهرود و دامغان انتخابات شورای شهر در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت 96 به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع، در کل کشور در 150 شهر و در استان سمنان در سه شهر سمنان، شاهرود و دامغان انتخابات شورای اسلامی شهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20  شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار