انجمنی خبر داد

۸۰ درصد اوراقچی‌ها از میدان شوش جمع‌آوری شده‌اند

شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به اینکه در ۴ سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان در این منطقه هزینه شده است، گفت: ۸۰ درصد اوراقچی‌ها از میدان شوش جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اکبر انجمنی شهردار منطقه ۱۵ تهران در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 101 پروژه اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در منطقه 15 اظهار داشت: این منطقه 2 هزار شهید دفاع مقدس و 22 شهید مدافع حرم دارد و برای ایثارگران و جانبازانی که در این منطقه زندگی می‌کنند هر چقدر کار کنیم، هیچ است و هر چقدر برای آنها کار شود به اندازه یک قطره است.

وی با بیان اینکه در 4 سال گذشته در منطقه 15 بیش از 5 هزار میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در این منطقه 135 بوستان داریم و سرانه فضای سبز از 17 به 27 متر افزایش یافته است.

انجمنی ادامه داد: در این منطقه به دلیل موقعیت اجتماعی که دارد دارای آسیب‌های اجتماعی است؛ در سال‌های گذشته تلاش بر این بوده که فاصله شمال تا جنوب کاهش یابد.

شهردار منطقه 15 افزود: 80 درصد اوراقچی‌ها در میدان شوش جمع‌آوری شدند و 300 پاساژ ضایعات نیز یا پلمب و یا تغییر کاربری داده‌اند.

انجمنی افزود: امروز در شهرداری، مردم به دنبال آسفالت و پیاده‌روسازی نیستند بلکه به دنبال اشتغال هستند.

شهردار منطقه 15در پایان گفت: در 10 سال گذشته به دنبال آن بوده‌ایم که شهرداری را از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل کنیم و امروز این اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار