سرگرد قاسمی خبر داد

فعالیت‌های انتخاباتی در فضاهای مجازی استان بوشهر رصد می‌شود

سرپرست پلیس فتا استان بوشهر گفت: فعالیت‌های انتخاباتی در فضاهای مجازی استان بوشهر از سوی پلیس فتا رصد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فعالیت‌های انتخاباتی در فضاهای مجازی استان بوشهر رصد می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد مهدی قاسمی سرپرست پلیس فتا استان بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات مهم و با اهمیت ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و  روستا اظهار کرد: برای جلوگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی تمام فرایند این انتخابات در فضاهای مجازی در استان بوشهر رصد و پیگیری می‌شود.
 
وی با تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی پلیس فتای استان بوشهر برای شناسایی تخلفات سایبری انتخاباتی افزود: ‌شناسایی و کشف جرایم انتخاباتی در فضاهای مجازی در اولویت برنامه‌های پلیس فتا است که در این راستا اقدامات لازم و موثر  انجام می‌شود.
 
سرگرد قاسمی با بیان اینکه پلیس فتا اقدامات لازم برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی را با جدیت دنبال می‌کند، گفت: تمامی موارد تخلف به ستاد انتخاباتی اعلام می‌ شود.
 
سرپرست پلیس فتا استان بوشهر تخریب نامزد رقیب، و انتشار شایعات را از مهمترین تخلفات انتخاباتی در فضای سایبر برشمرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی حتما به هواداران و ستادهای انتخاباتی خود گوشزد کند که مرتکب چنین تخلفاتی نشوند.
 
وی همچنین به کاربران فضای سایبر و شبکه های اجتماعی هشدار داد: به هیچ عنوان اقدام به انتشار شایعات در این فضا نکنند و بهترین بستر دریافت اطلاعات درست در خصوص نامزدهای انتخاباتی و اخبار انتخابات سایت‌های اعلام شده از سوی خود این افراد و رسانه های رسمی و معتبر مثل صدا و سیما، خبرگزاری ها است.
 
سرگرد قاسمی در پایان گفت: شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک یا مجرمانه با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار