خیز بلند میثاقیان و شاگردانش برای بقا در لیگ!/همسو بودن مسئولان مشهدی در حمایت از سیاه جامگان

شاگردان اکبر میثاقیان سخت در تلاش هستند تا با حمایت مسئولان استان خراسان و کسب امتیازات لازم حضورشان را در فصل آینده لیگ برتر قطعی کنند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شکست شاگردن مرفاوی در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل شاگرد خود در ورزشگاه آزادی، اتفاق امیدوارکننده ای برای شاگردان اکبر میثاقیان بود.مشکی و قرمز پوشان مشهدی از زمانی که اکبر میثاقیان هدایت این تیم را بر عده گرفته است تنها یک پیروزی کسب کرده اند و در چهار دیدار دیگر با تساوی زمین مسابقه را ترک کرده اند اما با این وجود هنوز در سراشیبی سقوط قرار دارند.
 
سیاه جامگان در حالی روز پنجشنبه باید در ورزشگاه ثامن از پیکان میزبانی کند که برای بقا در لیگ نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز این بازی و البته از دست دادن امتیاز توسط شاگردان مقابل زرد پوشان اصفهانی داشته باشد. بلیت های این مسابقه توسط مسئولان سیاه جامگان خریداری شده تا مردم مشهد بتوانند با حضور همه جانبه شان در ورزشگاه روحیه مضاعفی را به شاگردان میثاقیان تزریق کنند تا آن ها بتوانند تیم سخت کوش پیکان را از پیش رو بردارند.
 
درست مانند فصل گذشته، باز هم تا هفته های پایانی خبری از حمایت مسئولان مشهدی از تیم سیاه جامگان نبود اما با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ شانزدهم و سقوط احتمالی مشکی و قرمز پوشان مشهدی به لیگ پایین تر مسئولان رده بالای ورزش مشهد تصمیم گرفتند هر طور شده شرایط ماندن این تیم را در لیگ برتر فراهم کنند.
 
در فصل گذشته در هفته پایانی همه از سیاه جامگان حمایت کردند و در نهایت این تیم موفق شد در بازی دراماتیک گونه و با گل ثانیه های پایانی حمیدرضا علی عسگری توانست قوهای سپید انزلی را روانه لیگ آزادگان و خودش را در لیگ برتر ماندگار کند. سناریوی فصل گذشته تا امروز در حال تکرارشدن است. آیا قرمز و سیاه ها، باز هم در آخرین گام از مرگ به زندگی برمی گردند؟
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار