لیگ قهرمانان اروپا؛

شاگردان شکسپیر به دنبال خلق شگفتی/ بازگشت آنجلوتی به برنابئو برای انتقام

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 2 دیدار در ورزشگاه کینگ پاور و سانتیاگو برنابئو پیگیری می شود تا چهره تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو دیدار در انگلستان و اسپانیا پیگیری می شود تا چهره 2 تیم مرحله نیمه نهایی خود را مشخص شود. لستر سیتی در بازی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان اتلتیکو مادرید است و رئال مادرید هم باید در خانه به مصاف بایرن مونیخ برود. 


رئال مادرید - بایرن مونیخ 
تیم های  فوتبال رئال مادرید اسپانیا و  بایرن مونیخ آلمان در نخستین بازی دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. بازی گذشته دو تیم که به میزبانی بایرنی ها در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار شد با شروع خوب بایرنی ها آغاز شد. باواریایی ها توانستند در همان ابتدای کار به گل برسند و در ادامه هم یک پنالتی را از دست دادند اما نتواستند تا پایان بازی همین روش را حفظ کنند و با اخراج مارتینز میدان را از دست دادند و در نهایت با 2 گل کریستیانو رونالدو رئال توانست برنده این دیدار حساس باشد. 

 کارلو آنجلوتی ایتالیایی که روز های تلخ و شیرینی را در سانتیاگو برنابئو سپری کرده بار دیگر به این ورزشگاه باز می گردد، البته این بار با بایرنی که در دیدار قبل نتوانست از جو جهنم آلیانس آرنا استفاده کند و در نهایت بازی را دو بر یک باخت تا شرایط سختی را برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا سپری کند. 

زیدان که سال گذشته موفق شد قهرمانی اروپا را برای رئال به عرضه بیاورد بار دیگر به دنبال آن است تا این امر مهم را عملی کند و نامش را در تاریخ باشگاه جاودانه کند. این اتفاق خیلی دور از ذهن نیست مگر آن که اتفاق عجیبی رخ دهد و بایرن بتواند رئال را حداقل با اختلاف 2 گل شکست دهد. نباید فراموش کرد که دیدار امشب یکی از مهم ترین دیدار های امسال اروپا محسوب می شود و به طور قطع دو تیم که این روز ها با اقتدار صدر جدول لیگ هایشان را در اختیار دارند برنامه های زیادی برای این بازی دارند. 

به هر صورت کار بایرن در این ورزشگاه بسیار مشکل است زیرا تاریخ ثابت کرده که بایرن هیچ گاه نتوانسته در صورت باخت در آلیانس آرنا از سد رئال بگذرد. 


نگاهی بد دیدار های مهم امشب اروپا



مصدومان دو تیم 


دو تیم مصدمان زیادی را برای این بازی ندارند. بواتنگ و هوملس دو مصدوم و غایب بایرنی ها در این دیدار حساس هستند و گرت بیل هم تنها مصدوم رئال است با این حال همین تعداد کم مصدوم ها تا حدودی برنامه دو مربی را سخت کرده است زیرا مصدومیت بواتنگ به تنهایی کافی است تا دفاع بایرن با مشکل رو به رو شود. همچنین مصدومیت بیل هم برای زیدان چندان خوشایند نیست. اگر چه آنجلوتی سرمربی بایرن معتقد است که کهکشانی ها بازیکنان خوبی را دارند که جایگزین بیل کنند. 



آنجلوتی: باید بی اشتباه و با کیفیت باشیم 

کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این بازی در خصوص نتیجه بازی رفت گفت: در دیدار گذشته تیم ما  تنها 60 دقیقه بازی را کنترل کرد اما حالا باید در تمام 90 دقیقه بی اشتباه، باکیفیت و شجاع باشیم. به طور قطع نتیجه بازی رفت شرایط ما را دشوار کرده است و اگرچه شانس ما کاهش یافته است، اما برای صعود همچنان امیدواریم.
 
وی درباره بازگشت دوباره اش به سانتیاگو برنابئو عنوان کرد: من خاطرات بسیار خوب و فراموش نشدنی در این ورزشگاه  دارم که برایم بسیار ارزشمند است. اما نمی دانم برخورد هواداران در این بازی با من چگونه است. 
 
سرمربی بایرن مونیخ در مورد مصدوم های تیمش بیان داشت: لواندوفسکی روز گذشته کامل در تمرینات حضور پیدا کرد. هوملس و بواتنگ هم به صورت اختصاصی تمرین کرده اند و ما تلاش می کنیم آنها را به بازی برسانیم. لواندوفسکی در این دیدار حاضر خواهد بود.

آنجلوتی درباره ترکیب احتمالی رئال اظهار داشت: زیدان بازیکن جانشین زیادی برای گرت بیل دارد. ایسکو بازی بسیار خوبی در روز شنبه ارائه داد و وازکز نیز همیشه خوب بازی می کند. همچنین خامس دیگر گزینه آنهاست.
 
وی درباره نتیجه احتمالی این بازی هم عنوان کرد برد 0-2، 1-3 یا 2-3 می تواند خوب باشد اما ما به نتیجه فکر نمی کنیم و تنها روی سبک بازی خود تمرکز داریم زیرا نتیجه نامعلوم است. آنها کیفیت هجومی خطرناکی دارند. بسیار مهم است که ما بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم. البته در نهایت ما به 2 گل نیاز داریم.

نگاهی بد دیدار های مهم امشب اروپا
 


زیدان: مقابل بایرن به کمک هواداران نیاز داریم 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت: نیاز نیست در مورد اهمیت بازی فردا صحبت کنم. مقابل بایرن به حمایت هواداران بسیار نیاز داریم. تشویق یکپارچه آنها حائز اهمیت است. با هواداران، یک بازیکن بیشتر از بایرن خواهیم داشت.

وی افزود: نمی دانم روند بازی فردا چگونه پیش خواهد رفت. هدف ما انجام یک بازی بزرگ و مقتدرانه است. می خواهیم بار دیگر بایرن را شکست دهیم. اصلا به بازی رفت و نتیجه اش فکر نمی کنیم. از نگاه ما هیچ چیز تمام نشده و می دانیم که بایرن، فردا کار را برای ما سخت خواهد کرد. برای بایرن، بازی داخل و خارج از خانه چندان فرقی نمی کند.
 
سرمربی رئال مادرید درباره حضور لواندوفسکی بیان داشت: بایرن تیمی کامل است که در همه نقاط بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد. آنها تیمی هستند که می توانند به هر حریفی ضربه بزنند. البته بایرن مثل هر تیمی نقاط ضعفی هم دارد و سعی خواهیم کرد از آنها استفاده کنیم.

زیدان در ادامه و در خصوص مصدومیت بیل گفت : او مدت ها مصدوم بود ولی با تلاش زیاد توانست به موقع خود را به بازی های برساند اما برابر بایرن دوباره مصدوم شد. او فردا به طور حتم با ما نخواهد بود و امیدوارم مصدومیتش خیلی زود بهبود پیدا کند. برای بازی بایرن نمی خواستم روی بیل ریسک کنم ولی خوشبینم که به ال کلاسیکو برسد.
 
وی درباره حضور ایسکو به جای بیل هم عنوان کرد: او ثابت کرده است که توانایی حضور ثابت در رئال را دارد و مثل دیگر بازیکنان، مهیای بازی فردا است. این یک واقعیت است که ایسکو تنها 77 دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفته ولی علت، به هیچ عنوان فنی نبوده و به سیستم چرخشی مربوط است. او برای من بازیکنی بسیار مهم است. 

زیدان در پایان بیان داشت: ایسکو جانشین بیل خواهد شد؟ در مورد جانشین بیل تصمیمم را گرفته ام و می دانم چه کسی جای او را پر خواهد کرد؛ ولی اجازه بدهید تا فردا و اعلام ترکیب نهایی، چیزی نگویم.

نگاهی بد دیدار های مهم امشب اروپا

لستر سیتی - اتلتیکو مادرید 

تیم های فوتبال لستر سیتی و اتلتیکو مادرید در دیگر دیدار مهم امشب در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف یک دیگر خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم با برتری خفیف شاگردان سیموئنه همراه بود. آن ها توانستند با تک گل گریژمان آن هم از روی نقطه پنالتی برنده این دیدار حساس باشند. اما به طور قطع اتلتیکویی ها کار سختی را در کینگ پاور خواهند داشت. 

شاگردان شکسپر در چند وقت اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند و با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ثابت کرده اند که عبور از آن ها راحت نیست. لستری ها پیش از این و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ارپا در خانه سویا با نتیجه 2 بر 1 مغلوب شدند اما در خانه خوش درخشیدند و توانستند جواز حضور در این مرحله را پیدا کنند. 

بدون شک دو تیم اگرچه نتوانسته اند در رقابت های داخلی کشورشان موفق باشند اما انگیزه های زیادی برای این بازی دارند. شکسپیر به دنبال ادامه روند تاریخی تیمش است و سیمئونه هم به سومین نیمه هایی و فینالش با اتلتیکو می اندیشد.
 

نگاهی بد دیدار های مهم امشب اروپا



انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار