راه اندازی شهرک صنوف قم در بلاتکیفی به سر می برد

نائب رئیس شورای اسلامی شهرقم گفت:پس از گذشت سالها هنوز شهرک صنوف قم در راستای ساماندهی صنوف و مشاغل به بهره برداری نرسیده و راه اندازی آن در بلاتکیفی به سر می برد.

راه اندازی شهرک صنوف قم در بلاتکیفی به سر می برد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حسن بختیاری شب گذشته در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به صورت عادی و علنی برگزار شد با اشاره به یکی از دغدغه های جدی در روند اجرای پروژه ای که همچنان به سرانجام نرسیده است عنوان کرد: پس از گذشت سالها هنوز شهرک صنوف قم در راستای ساماندهی صنوف و مشاغل به بهره برداری نرسیده و راه اندازی آن در بلاتکیفی به سر می برد.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهرقم افزود:شورای اسلامی شهر قم بارها پیگیر اجرای پروژه شهرک صنوف بوده است این پروژه با وجود برنامه زمان بندی که داشت بر اساس آن حرکتی صورت نمی گیرد.
 
وی تصریح کرد:طبق زمان بندی قرار بود پروژه شهرک صنوف استان قم نیمه اول امسال به بهره برداری برسد اما با حرکت کند پروژه پیش می رود و این روند،وضعیت مطلوبی برای شورای اسلامی شهر قم و شهرداری محسوب نمی شود.
 
بختیاری در مورد تاریخچه این شهرک خاطرنشان کرد: در حدود 25 سال قبل اولین بار بحث راه اندازی شهرک صنوف در قم مطرح شد و مبالغ کم و زیادی از مردم اخذ شد اما پروژه با تغییرات و مسائل و مشکلاتی همراه گردید.
 
وی گفت: در اواخر شورای سوم بحث شهرک صنوف دوباره مطرح شد و تصمیمات خوبی اتخاذ شد اما دوباره این طرح از حرکت ایستاد و با وجود هزینه های زیاد راکد ماند تا اینکه چند ماه اخیر با اتخاذ تصمیماتی از سوی شهرداری دوباره پروژه راه افتاد.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهرقم ادامه داد:با پیگیری های شورا پروژه شهرک صنوف مجددا بر اساس شرایط موجود و تدبیر شهرداری زمان بندی شد و انتظار می رفت که به مرحله خوبی برسد اما گویا قرار است به سرانجامی نرسد.
 
وی اظهار کرد:اگر این پروژه به نتیجه نرسد  قطعا یکی از هدف گذاری ها که شامل راه اندازی شهرک صنوف در 4 نقطه استان قم می باشد نیز تحقق پیدا نخواهد کرد و به فراموشی می رسد.
 
بختیاری عنوان کرد:امید است مسائل و مشکلات شهرک صنوف که آن چنان هم پیچیده نیست به زودی حل و فصل شود به نظر می رسد برخی از دیدگاه های مدیران شهرداری مانع از اجرای پروژه می شود.
 
وی در این باره توضیح داد:این مدیران شهرداری معتقدند که همه هزینه های شهرک صنوف  باید بر عهده مردم باشد در حالی که سرمایه گذاری در این پرژه حتی از سوی شهرداری نیز می تواند به نفع استان و شهرداری باشد.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهرقم یادآور شد:ساماندهی صنوف مزاحم جزء نیازهای اساسی استان است و باید فارغ از صلاح اقتصادی در باره آن برنامه ریزی شود امید است شهرداری با فوریت برنامه زمان بندی را ارزیابی و موانع را رفع کند تا اولین شهرک صنوف استان قم راه اندازی شود.
 
وی عنوان کرد:یکی از موضوعات مهم فضای سبز در محدوده شهرک صنوف استان قم بود که آن هم به سرانجام نرسیده است این در حالی است که بیابان های اطراف قم درخت کاری می شود اما هنوز در شهرک صنوف درختکاری نشده است و باید نگاه ویژه ای بدان وجود داشته باشد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۰:۲۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
خدایا کمک
آخرین اخبار