همدان؛

اختصاص 900 میلیونی برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ ملایر

نماینده مردم ملایر در خانه ملت از اختصاص 900 میلیون تومان برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ این شهرستان خبر داد.

اختصاص 900 میلیونی برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد کاظمی
گفت: با پاسخ مثبت وزارت راه و شهرسازی اعتباری معادل 558 میلیون تومان برای احداث و تکمیل شبکه فاضلاب مناطق حاشیه ملایر و اعتباری افزون بر 350 میلیون تومان برای احداث پارک در این مناطق تخصیص داده شد.
 
وی افزود: این اعتبار تأمین و دستورات لازم برای پرداخت به مبادی مربوط در استان و شهرستان ابلاغ شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته، بخش عمده‌ای از مشکلات مالی و اعتباری واحدهای صنعتی ملایر مرتفع خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه نمایندگان ملایر و مدیرعامل بانک صنعت و معدن، مشکلات مربوط به حوزه حمایت‌های مالی و بانکی از تعدادی از واحدهای صنعتی و تولیدی ملایر مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: مشکلات مالی مجموعه واحدهای فولاد، کارخانه فروسیلیس غرب پارس، شرکت موجان، مجری تصفیه‌خانه ملایر و برخی دیگر از کارخانه‌های شهرستان ملایر از جمله مجموعه‌هایی بود که در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز مجموعه ذوب فولاد ملایر و حمایت مالی برای راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فروسیلیس غرب پارس با هدف اشتغال بیش از 100 نفر از جمله تصمیمات اخذ شده در این نشست بود و  در این جلسه دستور لازم برای پرداخت تسهیلات اعطایی ستاد تسهیلات کشور صادر شد.
 
انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.