بندرعباس؛

برگزاری رژه زمینی و دریایی نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش

واحد های نمونه نیرو های نظامی و انتظامی مستقر در هرمزگان به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با شرکت در رژه، اقتدار و توان دفاعی خود را در ساحل بندرعباس به نمایش گذاشتند .

برگزاری رژه زمینی و دریایی نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، در این رژه توانمندیهای یگان های سه گانه ارتش، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - نیروی انتظامی - پدافند منطقه جنوب شرق کشور و بسیج  به نمایش گذاشته شد.
 
نمایش انواع سامانه های راداری - موشکی و لجستیکی و رژه نیروی انسانی آموزش دیده و کارآمد از مقابل جایگاه  از دیگر برنامه های گرامیداشت روز ارتش در بندرعباس بود.

آیت الله علامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و فرماندهان ارتش و سپاه و بسیج در هرمزگان از نیروهای عمل کننده در رژه 29 فروردین در بندرعباس سان دیدند.

امروز همچنین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس رژه دریایی برگزارکرد.
 
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم گفت :21 فروند انواع شناور سطحی - زیر سطحی و و یگانهای پروازی در این رژه شرکت کردند.

امیر دریادار دوم حسین آزاد افزود: در این رژه بخشی از توان دفاع دریایی جمهوری اسلامی ایران از جزیره هرمز تا نزدیکی تنگه هرمز به نمایش گذاشته شد.

زیردریایی های کلاس غدیر و طارق و انواع ناوشکن و ناو های لجستیکی -رزمی و اطلاعاتی در رژه دریایی امروز حضور داشتند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی منحصر به فرد برای دفاع از مرزهای دریایی - زمینی و هوایی کشور در اوج آمادگی هستند.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.