قضاوت داوران اروپایی در پلی آف لیگ قطر

اعتراض برخی از سرمربیان لیگ قطر از جمله استیماچ باعث شد تا سازمان لیگ قطر برای بازی پلی آف از داوران اروپایی استفاده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اعتراض بسیاری از مربیان لیگ ستارگان قطر از جمله ایگور استیماچ باعث شده تا حالا سازمان لیگ فوتبال قطر برای بازی مرحله پلی آف از داوران اروپایی دعوت کند. 

 استیماچ سرمربی کروات الشحانیه در آخرین صحبت های خود در رسانه های قطر بار دیگر با حمله به داوران بومی قطری مدعی شد اگر اشتباهات آن ها نبود و 9 امتیاز الشحانیه دزدیده نمی شد تیمش اکنون برای بقا نیازی به حضور در پلی آف نداشت 

صحبت  های این مربی کروات که بیشتر توجهات را متوجه داوران ضعیف قطری کرد باعث شد تا اتحادیه فوتبال قطر درست مثل بازی های حساس لیگ ستارگان قطر میان مدعیان برای پلی آف بقا در لیگ ستارگان که فردا شب میان تیم های الشحانیه و القطر برگزار می شود از داوران اروپایی بهره ببرد تا از به وجود آمدن هر گونه شائبه ای جلوگیری شود.

بنا بر اعلام رسمی این اتحادیه قضاوت این بازی حساس را داور سرشناسی از سوئد برعهده خواهد داشت. جوناس اریکسن سوئدی که بازی های بسیار مهمی در چمپیونزلیگ اروپا را سوت زده به همراه دو هموطنش عهده دار قضاوت پلی آف قطر خواهند بود. داورانی که امروز وارد دوحه خواهند شد تا با استراحت کافی برای فضاوت فرداشب آماده باشند.


قضاوت داوران اروپایی در پلی آف  لیگ قطر




انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار