سرمربی دانشگاه آزاد:

بسکتبالیست های خارجی هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند

کوهیان گفت: بازیکنان خارجی تازه به تیم دانشگاه آزاد ملحق شدند و هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند.

ویرایش///سرمربی دانشگاه آزاد:بسکتبالیست های خارجی هنوز به هماهنگی لازم نرسیدندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته سوم از دور برگشت مرحله گروهی  لیگ برتر بسکتبال عصر دیروز با برتری دانشگاه آزاد برابر شهرداری کاشان دنبال شد.

فرزاد کوهیان سرمربی دانشگاه آزاد پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: دیدار با تیم شهرداری کاشان در نیمه نخست بسیار سخت بود اما در نیمه دوم توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم زیرا که در کوارتر سوم و چهارم همانگ تر شدیم و امتیازات بیشتری به دست آوردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی تازه به تیم ملحق شدند و هنوز به هماهنگی لازم نرسیدند اما در کل بازیکنان توانایی هستند امیدوارم در دیدارهای آتی با تیم هماهنگ تر شوند.

کوهیان درباره دیداری که بازی را  برابر شهرداری کاشان واگذار کرده بود، عنوان کرد: علت اینکه در دیدار پیشین بازی را برابر این تیم واگذار کردیم این بود که بازیکنان خارجیمان از تیم جدا شده بودند و انسجام تیم را برهم زدند و شاگردانم نتوانستند با هماهنگی لازم برابر حریفشان به نبرد بپردازند بنابراین دو بازی را برابر گرگان و کاشان به راحتی واگذار کردیم.

سرمربی دانشگاه آزاد درباره خالی بودن سالن دانشگاه آزاد عنوان کرد: دانشجو  قشر جوانی است و باید ورزش را دنبال کند، علت اینکه اینکه همیشه سالن دانشگاه آزاد خالی است را نمی دانم. امیدوارم در مرحله پلی آف سالن پر از جمعیت شود و از تیم حمایت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار