بسکتبالیست شهرداری کاشان:

دیدار با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد حکم تمرین برای ما داشت / شرایط خوبی در تیم نداریم

خالقی فر گفت: دیدار با تیم بسکتبال دانشگاه آزاد حکم تمرین را برای ما داشت زیرا در این یک هفته تمرین نکرده بودیم.

ویزایش///دیدار با تیم دانشگاه آزاد حکم تمرین برای تیممان داشت /محمد خالقی فر بازیکن شهرداری کاشان پس باخت برابر تیم دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت تیم شهرداری کاشان کاملا آشفته است و از نظر شرایط  بدنی و همچنین روحی روانی بهم ریخته هستیم. در یک هفته اخیر به هیچ عنوان تمرین نداشتیم و در واقع این دیدار برای ما حکم تمرین را داشت.

وی ادامه داد: در این دیدار شرایطمان با حریف مقابل یکسان نبود زیرا که آن ها بازیکنان خارجی با کیفیتی داشتند، امیدوارم در بازی بعدی شرایط  بهتری پیدا کنیم و با برتری برابر شهرداری گرگان آبروی تیم را حفظ کنیم.

خالفی فر درباره انگیزه تیم و بازیکنان عنوان کرد: ما با این شرایط به وجود آمده  همچنان با انگیزه بالا بازی می کنیم زیرا فارغ از هر چیزی آینده بسکتبال خودمان در اولویت است بنابراین هیچ کسی بدون انگیزه در میدان حاضر نمی شود. 

بازیکن شهرداری کاشان درباره بحث مالی ورزشکاران در این رشته بیان کرد: برای هر شهر یا هر باشگاهی که به میدان برویم، تعصبی پیدا می کنیم که همین سبب انگیزه ما می شود. در مجموع همه بازیکنان و کادرفنی برای یک هدف مشخص می جنگند اما بحث مالی هم مهم است.من 14 سال است که بسکتبال بازی می کنم و دوست دارم در کنار علاقه ای که به این رشته دارم درآمدی هم در کنارش داشته باشم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار