بغلانی: پیشنهادهای استقلال و پرسپولیس وسوسه ام نمی کند/ از بیماری حنجره کریمی بی اطلاعم

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بعید می دانم پیشنهاد تیم های استقلال و پرسپولیس بتواند وسوسه ام کند تا از نفت آبادان جدا شوم.

حسین بغلانی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص قهرمانی زودهنگام تیم پرسپولیس در لیگ شانزدهم اظهار کرد: من از ابتدای فصل جاری پیش بینی کرده بودم که به احتمال 90 درصد تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود.

وی افزود: تیم پرسپولیس هم در دور رفت و هم در دور برگشت رقابت های لیگ، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و با بازیکنان و کادرفنی توانمندش توانست سه هفته زودتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

مدافع تیم فوتبال نفت آبادان همچنین با اشاره به احتمال خداحافظی فیروز کریمی از دنیای مربیگری به دلیل بیماری حنجره تصریح کرد: من در مورد این مسئله اطلاع دقیقی ندارم اما فکر می کنم اگر تیم نفت آبادان ماندنی شود، مدیریت و کادرفنی باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در مورد علاقه فراوان خود به تیم صنعت نفت آبادان گفت: من از سن 15 سالگی در تیم نفت آبادان حضور دارم و بعید می دانم که پیشنهادات تیم های استقلال و پرسپولیس بتواند مرا وسوسه کند تا از تیم محبوبم جدا شوم، از طرفی به بازی در تیم های اصفهانی نیز علاقه دارم اما این احتمال نیز وجود دارد که تا پایان فوتبالم در تیم نفت آبادان بمانم.

بغلانی در پایان در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم های نفت آبادان و سایپا عنوان کرد: در هفته های پایانی لیگ، شرایط تیم هایی که برای بقا در لیگ برتر مبارزه می کنند بسیار سخت است. اکنون فاصله تیم ما و سایپا در جدول تنها یک امتیاز است و هر دو تیم به بقا در لیگ برتر می اندیشند، بنابراین بازی حساسی در پیش داریم و امیدوار به کسب امتیاز در این دیدار هستیم.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار