کرمانشاه؛

کشف قرص های روانگردان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف 80 هزار عدد قرص روانگردان قاچاق پیش از ورود به شهر کرمانشاه توسط عوامل انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار "منوچهر امان اللهی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی در محدوده شهرک مهدیه به یک دستگاه خودرو پژو 405 که با سرعت سرسام آوری از سمت جاده سراب نیلوفر در حال ورود به شهر بود، مشکوک شده و جهت توقیف آن اقدام کردند.
وی افزود: راننده خودرو ضمن بی توجهی به ایست ماموران، با افزایش سرعت به حرکت خود ادامه داد، لذا عوامل یگان امداد با استفاده از شگردهای پلیسی، خودرو را متوقف و دو سرنشین آن را دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه در بررسی از خودروی مورد نظر ، 80 هزار عدد قرص روانگردان قاچاق کشف شده اظهار کرد: دو متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سردار امان اللهی مبارزه  با سوداگران مرگ را یکی از اولویت های انتظامی استان دانست و گفت: برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و قرص های روانگردان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد تا سوداگران مرگ نتوانند جوانان این سرزمین را به دامن اعتیاد بکشانند.
 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار