سیاه جامگان، گزینه دوم سقوط به لیگ یک

بعد از قطعی شدن سقوط تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به لیگ یک، این بار شاگردان میثاقیان با توجه به شرایط جدول لیگ برتر شانزدهم دومین گزینه احتمالی سقوط به دسته پایین تر هستند.

سیاه جامگان گزینه اول سقوط به لیگ یکبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لیگ شانزدهم به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و با توجه به قطعی شدن قهرمانی زود هنگام تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال بیشتر نگاه ها به پایین جدول و تیم های سقوط کننده به دسته یک است.

تیم فوتبال سیاه جامگان با کسب 24 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت های شانزدهمین دوره لیگ برتر حضور دارد و یکی از نامزدهای اصلی سقوط به دسته پایین تر محسوب می شود.

سیاه جامگانی ها لیگ شانزدهم را با سرمربی گری فرهاد کاظمی شروع کردند،اما مشکلات مالی باعث شد که خیلی زود کاظمی قید حضور روی نیمکت سیاه پوشان را بزند و هفته هشتم رقابت ها استعفای خود را تقدیم هیات مدیره این باشگاه مشهدی کرد.

سرمربی بعدی کسی نبود جز غزال تیزپای آسیا

عزیزی که همیشه حرف های تندی می زند بیکار نشست و از همان هفته اولی که سکان هدایت تیم سیاه جامگان را بر عهد گرفت اعتراضاتی را نسبت به فدراسیون فوتبال داشت و همین کافی بود که محرومیت های پی در پی برای خداداد عزیزی در نظر گرفته شود.

نتایجی که عزیزی در طول تصدی نیمکت سیاه جامگانی ها کسب کرد مدیران این تیم را راضی نکرد و طی تصمیمی مدیرعامل این تیم خداداد را برکنار کردند.

نفر بعدی که سکان هدایت سیاه جامگان را بر عهده گرفت اکبر میثاقیان است. مربی نام آشنایی که به حفظ تیم های در حال سقوط مشهور است.

میثاقیان خیلی زود در تیم جا افتاد و توانست کمی اوضاع نابسامان سیاه پوشان را بهبود ببخشد.

تیم فوتبال سیاه جامگان در ادامه لیگ دیدارهای سختی را در پیش دارد.

هفته بیست و هشتم/سیاه جامگان - پیکان

هفته بیست و نهم/ماشین سازی - سیاه جامگان

هفته سی ام/سیاه جامگان - پرسپولیس

حال باید دید میثاقیان چه تدبیری را برای کسب حداکثر امتیاز و بقا در لیگ برتر در نظر می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
نگن تبانی شده.با پرسپولیس روز اخر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
بازيهاشون خيلي هم سخت نيست. بازي خانگي با پيكان و بازي با تيم سقوط كرده ي ماشين سازي و نهايتا" بازي با تيم حالا ديگه بي انگيزه ي پرسپوليس !!