خضری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

بدهی ۶۰۰ میلیارد تومانی دولت به صندوق بیمه کشاورزی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا دولت بدهی ۶۰۰ میلیارد تومانی خود را به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان پرداخت کند.

بدهی ۶۰۰ میلیارد تومانی دولت به صندوق بیمه کشاورزی/ وزیر کار قول مساعدت در بهبود شرایط صندوق اجتماعیرسول خضری عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با برگزاری چندین جلسه با مدیر عامل و هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی، در تلاش هستیم تا دولت بدهی 600 میلیارد تومانی خود را به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان پرداخت کند.
 
وی تصریح کرد: این صندوق که زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است از سال 83 شکل گرفته و تاکنون یک میلیون و 500 هزار خانوار (6 میلیون نفر) را تحت پوشش قرار داده است.
 
خضری در ادامه بیان کرد: از همان ابتدای شکل گیری این صندوق به دلیل اجتماعی بودن آن، مقرر شد تا این بیمه کاملا دولتی و حمایتی باشد اما متاسفانه به دلیل بدهی دولت، مشکلات بی شماری پیش روی این صندوق قرار گرفت.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: در حال حاضر به دنبال حل 2 مشکل در این صندوق هستیم، اول اینکه تمامی آحاد جامعه بتوانند از این صندوق به صورت فراگیر استفاده کنند و دوم اینکه راه حلی برای پرداخت بدهی دولت به این صندوق تدوین شود که در این زمینه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز قول مساعدت داده‌اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار