کرمانشاه؛

برگزاری مراسم سالگرد شهدای بازی‌دراز

فرمانده سپاه نبی حضرت اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امسال نیز هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه مراسم سالگرد شهدای بازی‌دراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده سپاه نبی حضرت اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امسال نیز هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه مراسم سالگرد شهدای بازی‌دراز با سخنرانی سردار رحیم صفوی، سردار غیب‌پرور و مداحی صادق آهنگران برنامه‌ریزی شده و تمهیدات لازم در این مورد پیش‌بینی شده است.
وی گفت: مکان تا قسمت‌های بالا کاملا آسفالت شده، آب، برق و امکانات رفاهی کاملا برقرار است.
ریحانی در خصوص شهید خاص بازی‌دراز نیز، افزود: تمامی شهدا شاخص هستند و ویژگی‌های خاصی دارند، اما بعضی از شهدای عزیز مانند شهید جعفری مثل ستاره‌ای در غرب بین شهدا درخشید، شجاعت این شهید والامقام، اعتقاد محکم ایشان، انقلابی بودن قبل و بعد از پیروزی انقلاب آن چهره محبوب بین همسنگران از شهید جعفری یک شخصیت بارز ساخت چنانچه در صدر اسلام هم شهدای ویژه داشته‌ایم، ولی همه شهیدان نور علی نور هستند.
وی با اشاره به یادمان شهید علی‌اکبر شیرودی در سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: پنج‌شنبه(هفتم اردیبهشت‌ماه) از یادمان این شهید والامقام در سرپل‌ذهاب زیارت کرده و یاد خاطره تمامی شهدای انقلاب را گرامی می‌داریم.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.