سردار انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فرزندان شهدا در راستای قدرت سازی کشور حرکت می‌کنند

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در آینده فرزندان شهدا در هر نهادی مانند مجلس، ادارات مختلف و در سطح جامعه در راستای قدرت سازی در کشور حرکت می‌کنند.

سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در جامعه ما مردم از فرزند شهید، جانباز و آزاده تصورات خیلی خوبی دارند که این افراد با ظلم و ستم مبارزه کرده که در جریان دفاع و جبهه ساخته شده‌اند، فرزند شهید با هر سنی راه پدر را ادامه می دهد و این نمونه ای از شاهکار و هنر انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه نقش تاثیر گذار فعالیت‌ های فرزندان شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان مهم ترین سازمان، متعلق به ایثارگران بسیار پررنگ است، افزود: استمرار راه پدر توسط فرزندان شهدا امری استثنایی در جامعه بشریت است به طوری که فرزند شهیدی که فضای جبهه و دفاع را لمس نکرده و وارد میدان کارزار می شود در واقع جا پای پدر می‌گذارد که این کاری بسیار ارزشمند است.

سردار انصاری افزود: فرزندان شهدا در حال قدرت سازی  کشور هستند و پتانسیل کارآمد در میان 180 هزار فرزند شهید در کشور  وجود دارد، امیدواریم در آینده فرزندان شهدا در هر نهادی مانند مجلس، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ادارات و در سطح جامعه در راستای قدرت سازی در کشور حرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار