شهرکرد؛

تعهد آموزش‌وپرورش در کمک به مدرسه‌سازی خیری محقق نشد

تعهد وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت هزینه‌ای برابر یک سوم تعهد خیرین به امر مدرسه‌سازی، تا کنون محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان، با قدردانی از فعالیت خیرین این عرصه گفت: خیرین در سال گذشته به تعهدات خود در امر مدرسه سازی در استان به خوبی عمل کردند و شاهد تحول بزرگی در ساخت مدارس خیری بودیم.
 
وی با بیان افزایش ۴۶ درصدی بودجه و اعتبارات استانی نوسازی مدارس در سال گذشته افزود: بر اساس تعهد وزارت آموزش و پرورش در همایش ملی سال گذشته خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری به میزبانی تهران، قرار بود هزینه‌ ۴۰ میلیارد ریالی برابر یک سوم تعهد خیرین از محل اعتبارات ملی برای امر مدرسه سازی پرداخت شود که تا کنون محقق نشده است.
 
سلیمانی با تأکید بر اهمیت رعایت عدالت در توزیع امکانات بین مناطق مختلف اظهار داشتد: در بحث مدرسه سازی باید به مناطق دارای کمبود فضای آموزشی بیشتر توجه شود.
 
وی همچنین گفت: علیرغم فعالیت‌های خیری بسیار خوب در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری، خروج این استان از محرومیت، نیاز به افزایش تولید و اشتغال دارد.
 
نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری با رویکرد «نقش خیرین در ساخت مدارس ایمن» و تجلیل از فعالان این عرصه، با حضور محمدتقی نظرپور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در شهرکرد برگزار شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار