ناو جنگی آمریکا به جای شبه جزیره کره، سر از استرالیا در آورد!

با وجود اینکه آمریکا هفته گذشته از اعزام یک ناو جنگی به سمت شبه جزیره کره خبر داد، اکنون مشخص شده است که این ناو به سمت استرالیا در حرکت بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، زمانی که "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته بر خود می بالید که یک ناو جنگی را برای هشدار به کره شمالی به سمت شبه جزیره کره اعزام کرده است، این ناو در واقع در جهت مخالف شبه جزیره کره و به سمت استرالیا در حرکت بوده است!

تصاویر منتشر شده از سوی نیروی دریایی آمریکا نشان می‌دهد که این ناو جنگی در حال حاضر فاصله بسیار زیادی با شبه جزیره کره دارد. با افزایش تنش ها میان آمریکا و کره شمالی، فرماندهی ارتش آمریکا در منطقه اقیانوس آرام و اعضای تیم دونالد ترامپ اعلام کرده بودند که ناو هواپیمابر "یو اس اس کارل وینسون" به شبه جزیره کره اعزام شده است. اما اواخر روز سه شنبه فرماندهی ارتش آمریکا در منطقه اقیانوس آرام با این توضیح که این ناو جنگی ابتدا باید در یک رزمایش مشترک کوتاه مدت با استرالیا شرکت کند، از نزدیک شدن آن به آبهای ساحلی استرالیا خبر داد.

ارتش آمریکا ابتدا در بیانیه ای در 10 آوریل (حدود 10 روز پیش) اعلام کرده بود که "هری هریس"، فرمانده ستاد فرماندهی اقیانوس آرام "کارل وینسون" را به سمت کره شمالی و در ایستگاهی در غرب اقیانوس آرام اعزام کرده است. در 11 آوریل خبرگزاری ها اعلام کردند که رسیدن این ناو گروه تهاجمی به محل مورد نظر حدود یک هفته به طول می انجامد و اکنون مشخص شده است "یو اس اس کارل وینسون" در تمام این مدت در جهت عکس شبه جزیره کره در حرکت بوده است.

این اقدام آمریکا و انتشار گزارشهای ضد و نقیض از موقعیت مکانی ناو جنگی کارل وینسون باعث ایجاد نگرانی هایی در داخل کره جنوبی در اوج تنش این کشور با همسایه شمالی خود شده است. 

پنتاگون تاکنون به گزارشهایی که در خصوص موقعیت ناو کارل وینسون منتشر شده‌اند واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
مطمعنم که داشته بطرف کره میرفته وقتی دیده با کره شمالی نمیشه سرشاخ شد راهشو کج کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
اخرمانفهمیدیم امریکا میخوادبا کره شمالی واردجنگ بشه یا میخوادتهدیدش کنه بالاخره کره شمالی هم واسه خودش کم کسی نیست حداقل کمترکسیه که جلوی امریکا ایستاده وجواب قلدریهای امریکا رومیده امریکا زبون دراورده یکی بایدباهاش مقابله کنه تا بالاخره بفهمه کشورهای دیگه هم قدزتمندن
India
w
۱۷:۴۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
امریکاییها احمقی بیش نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
. بزرگی نام جنگی و تعداد هواپیماهایی که روی اون هست برای عامه نشان قدرت و ترسه.... . اما برای یک متخصص، انبار مهماتی است بیش از یک تن مواد قابل انفجار در جایی محدود و تیررس.... مثال واقعی هم در جنگ خلیج فارس داشتیم
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
یعنی که امریکا نترسیده وناو میخواست اوستور الیا بره
-
ناشناس
۱۴:۱۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
چرا ما همش از ترس دیگران از ما لذت می بریم فلان کشور از ما می ترسد و بعدش احساس یه لذت عمیق کاش روزی برسه که از احترام عمیق دیگر کشورها لذت ببریم شاید هفتاد درصد از ما از توان نظامی واقعی خود بی خبریم ودر اخر زنده باد انسانیت زنده باد نوع دوستی زنده باد صلح و نفرین بر جنگ و کشتار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
د-ع-وفایی
۱۲:۴۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
با سلام
به خدا که امام به درستی فرمود : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .
1- اولا رفته بود و میخواست بین چین و ژاپن و کره جنوبی با کره شمالی جنگ راه بندازه ، حواس همه بره سمت اون ها و در سوریه کار خودش را بکند .
2- با طناب پوسیده اون چهار کشور را بیندازد در جنگ و بنشیند و لذت ببرد و سلاح بفروشد ، که همان تعبیر آمریکا شیطان بزرگ است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
خخخخخخخخخ
دونه خونه شده امریکا
Iran (Islamic Republic of)
حسين كاظم پور
۱۱:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
رهبر كره شمالي به خائنان وطن فروش آموخت كه آمريكا را فقط با اتكا به قدرت نبوغ نخبگان وطني مي توان در هم كوبيد نه با مذاكر و احتمالا وطن فروشي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
غلط کرده ,ترسیده بره کره شمالی بندازنشون جلو سگ ها
آخرین اخبار