رحیمی در پاسخ به تذکر نوروزی:

نظارت بر انتخابات شوراها با ملاک اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کذب محض است

نماینده مردم تهران گفت: هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها بر سلامت انتخابات نظارت دارند.

نظارت بر انتخابات شوراها با ملاک اصلاح‌طلبی و اصولگرایی کذب محض است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر در استان تهران در واکنش به تذکر حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم گفت: متاسفم که آقای نوروزی مسائلی که نتوانسته در حوزه انتخابیه خودش در رباط کریم حل کند و در حال حاضر مشغول بر هم زدن جو نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان رباط کریم است.

وی با اشاره به نامه‌نگاری نوروزی با وزیر اطلاعات و ریاست مجلس در این رابطه گفت: این در حالی است که این نامه‌نگاری مبنایی نداشته و ندارد.

نماینده مردم تهران افزود: آقای نوروزی نکته قابل توجهی را در کمال بی‌انصافی مطرح کردند که نظارت بر انتخابات شوراها تقسیم بر اصلاح‌طلبی و اصولگرایی شده است. لذا باید بگویم که نظارت بر انتخابات شوراها یک شان حقوقی دارد که به همین دلیل نظارت بر آن را بر عهده مجلس گذاشتند.

وی با بیان اینکه در نظارت بر انتخابات شوراها اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی مطرح نیست، گفت: ما هیچ تکلیف قانونی نداشتیم و ما به حرمت همکاران با مشورتی که با نمایندگان مجلس داشتیم مقرر کردیم در حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس در آن حوزه نمایندگان خود را انتخاب کنند. 

رحیمی تصریح کرد: برای رباط کریم که مد نظر آقای نوروزی است که دو نفر نماینده از پنج نفری که خود ایشان معرفی کرده بودند به عنوان عضو هیئت نظارت تعیین کردیم اما متاسفانه آقای نوروزی با جوسازی آن دو را مجبور به استعفا کرد و آن دو نفر به صورت رسمی و کتبی استعفا دادند تا اینکه آقای نوروزی به ما پیامک دادند که بچه‌های ما استعفا خواهند داد.

نماینده تهران در ادامه تاکید کرد: باید بگویم که ما بچه‌ای در آنجا نداریم که بچه‌های ما باشند یا شخص؛ دیگر آنچه که مهم است رعایت حقوق مردم است، اما متاسفانه نکته‌ای که آقای نوروزی در فضای عمومی مطرح کردند این شائبه و تشویش اذهان عمومی را ایجاد می‌کند که هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراها با در نظر گرفتن مسائل اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی عمل می‌کنند که این کذب مطلق است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان تهران گفت: این هیئت بر رعایت حق‌الناس و سلامت انتخابات نظارت دارند آقای مطهری در جواب به آقای نوروزی گفتند که شما مظلومیت‌تان را فریاد زدید این در حالی است که مظلومیتی وجود ندارد و ما حق خودمان را برای شکایت علیه هر کسی که در امر نظارت بر انتخابات شوراها به دنبال تشویق اذهان عمومی محفوظ می‌داریم.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار