محلات ؛

استان مرکزی مقام اول کشور در کمک به عتبات

استان مرکزی در سال 95 مقام اول کشور در کمک به عتبات عالیات را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نجفی مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان محلات گفت: بخاطر ستون های حرم حضرت زهرا(س) که در سال 95  از محلات به عتبات عالیات ارسال شد  استان مرکزی در کل کشور مقام اول را کسب کند.

حاج نجفی افزود: در سال 95 شهرستان محلات در بحث جمع آوری کمک به عتبات مازاد برارسال ستونهای حرم حضرت زهرا(س) برای سومین سال در سطح استان مرکزی مقام اول را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه در سال 96  سه پروژه اساسی در ستاد عتبات عالیات محلات در دست اقدام است افزود: یکی ادامه صحن مطهر حضرت زهرا (س) که  هر یک متر مربع ان  سه میلیون تومان برای کمک دهندگان محاسبه شده و سند افتخار در اختیار عزیزان قرار میگیرد.

مسئول ستاد عتبات و عالیات شهرستان محلات ادامه داد: پرو ژه دوم خشت طلای گنبد امام حسین(ع) است که هر خشت طلا به مبلغ 2میلیون و150 هزار تومان برای کمک دهندگان محاسبه شده و سند افتخار در اختیار عزیزان قرار می گیرد.

 نجفی اضافه کرد: سومین پروژه هم پروژه صحن عقیله بنی هاشم از تل زینبییه تا خیمه گاه است که بالغ بر 180 متر مربع است  و هر متر مربع آن معادل چهار میلیون تومان برای کمک دهندگان محاسبه شده و سند افتخار به عزیزان داده می شود.
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.