اصفهان؛

حمایت از 131 یتیم تحت پوشش کمیته امداد منطقه 3 اصفهان

رییس کمیته امداد منطقه سه اصفهان از حمایت 126نفر از معتکفین مساجد شهر اصفهان از فرزندان یتیم تحت حمایت این اداره در ایام اعتکاف و ایام البیض در قالب طرح اکرام ایتام خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد رضا رضایی، رییس کمیته  امداد منطقه سه اصفهان گفت: این حامیان در ایام ولادت مولای متقیان حضرت
علی علیه السلام و ایام البیض به منظور بهره گیری بیشتر از فیوضات ماه مبارک رجب و همچنین فراهم کردن حداقل امکانات رفاهی ،تحصیلی و تامین کمک هزینه های در مان برخی ازفرزندان مدد جو  ، حمایت خود را از این تعداد یتیم اعلام کردند .
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 3300خیردر طرح اکرام ایتام ثبت نام  کرده اند ،افزود: 457 فرزند یتیم  این اداره ،  تحت پوشش این طرح هستند.

رضایی با بیان اینکه 365فرزند سرپرست بیمار و از کار افتاده این اداره هم تحت پوشش حامیان طرح محسنین هستند ،تصریح کرد: سه هزار و 916حامی و خیر برای حمایت از نیازمندان با کمیته امداد منطقه3 اصفهان همکاری می کنند .
شایسته ذکر است؛ در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان کمک به فرزندان یتیم وسر پرست از کار افتاده و بیمار را بر عهده دارند و ماهیانه مبالغی را به حساب آنان واریز می کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.