کرمانشاه؛

عمليات ريل گذاری راه آهن در سه جبهه در حال انجام است

عمليات ريل گذاری در سه جبهه در حال انجام است و تاکنون 23 کیلومتر از مسیر 105 کیلومتری راه آهن فیروزان به کرمانشاه ریل گذاری شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: عمليات ريل گذاري در سه جبهه در حال انجام است و تاکنون 23 کیلومتر از مسیر 105 کیلومتری راه آهن فیروزان به کرمانشاه ریل گذاری شده است.
به گزارش واحد خبر روابط عمومي و امور بين الملل استانداري كرمانشاه؛ صبح امروز چهارشنبه استاندار كرمانشاه و معاون عمراني استانداري كرمانشاه از پروژه راه آهن بازديد كردند. مهندس مجتبی نیک کردار در حاشيه اين بازديد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طي ماه هاي اسفند و فروردين شاهد بارش هاي فراوان در كرمانشاه بوديم و اين موضوع از جمله دلایل کندی اجرای این پروژه است.
اين مدير ارشد عمراني استان اظهار كرد: اميدواريم با کاهش بارندگی ها روزانه شاهد حداقل یک و نیم کیلومتر ریل گذاری باشيم و بتوانيم عمليات ریل گذاری مسير باقی مانده را تا قبل از پايان بهار تکمیل کنیم.
مهندس نيك كردار تصريح كرد: مديريت ارشد استان تمامي توان خود را براي تسریع در روند اجرای این پروژه مهم به كار گرفته است و در همين راستا به طور مستمر و هفتگي از این پروژه بازدید خواهیم کرد.
معاون عمراني استاندار اظهار داشت: پیشرفت فيزيكي ایستگاه راه آهن کرمانشاه تاكنون 60 درصد بوده و عملیات اجرایي آن به خوبی در حال انجام است .
دكتر رازانی استاندار کرمانشاه و معاون عمراني استاندار كرمانشاه صبح امروز چهارشنبه در قالب يك سفر كاري از چندين پروژه عمرانی و شهري کرمانشاه بازدید کردند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.