کرمان؛

گشایش چهارمین سینمای سیار جنوب کرمان در قلعه گنج

چهارمین سینمای سیار جنوب استان کرمان در شهرستان قلعه گنج گشایش یافت.

گشایش چهارمین سینمای سیار جنوب کرمان در قلعه گنج به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان حسین اسحاقی در آیین افتتاح چهارمین سینمای سیار جنوب کرمان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان متولی و مجری این طرح است، گفت: این طرح در راستای سیاست های فرهنگی دولت و در زمینه ترویج فرهنگ سینما اجرا می شود.

وی تصریح کرد : این سینما در 2 نوبت صبح و عصر اکران فیلم دارد که با توجه به استقبال مردم تعداد سانس های این سینما افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: قلعه گنج یکی از شهرهای پایلوت اقتصاد مقاومتی است و راه اندازی سینما در این شهرستان نیز در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه هفت سینمای سیار در جنوب استان کرمان راه اندازی می شود افزود: سینمای سیار شهرستان های عنبرآباد، رودبار، جیرفت و قلعه گنج راه اندازی شده و دستگاه های سینمای سیار شهرستان منوجان نیز خریداری شده که بزودی نصب می شود.

اسحاقی با بیان اینکه سینما بر خلاف ظاهر فقط بعد تفریحی ندارد گفت: از این طریق می توان فرهنگ و نحوه زندگی را در مردم نهادینه کرد و کشوری که دنبال توسعه است باید در تمام بخش ها بویژه بخش سینما توسعه پیدا کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.