مشهد؛

کشف محموله تریاک و شیشه در مبادی ورودی مشهد

ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در یک اقدام پوششی و اطلاعاتی ۲۴۷ کیلویی تریاک و شیشه رادر مبادی ورودی مشهد کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در یک اقدام پوششی به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد افرادی قصد دارند با یک خودروی سواری محموله مواد افیونی را وارد مشهد و به فردی تحویل دهند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی وارد عمل شده و مسیر مورد نظر را تحت کنتزل نامحسوس قرار دادند تا اینکه خودروی مورد نظر که یک دستگاه سواری سمند بود شناسایی شد.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ضابطین قضایی با رویت خودوروی مورد نظر وارد عمل شدند و این سواری را در کنار جاده متوقف کردند و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

قاضی خدابخشی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی این خودرو مقدار ۲۴۷ کیلو ۳۰۰ گرم تریاک و ۳۲۰ گرم شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای در این سمند جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی گفت: متهمان که دستشان برای پلیس رو شده بود خواستند تا با پیشنهاد رشوه از چنگ قانون فرار کنند که ماموران با رد رشوه در این رابطه چهار متهم را دستگیر و خودروی سواری سمند را نیز توقیف کردند.

قاضی خدابخشی افزود: این ماموریت ضربتی شامگاه امروز ضربتی و با هدایت سرهنگ صفدری، رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی اجرا شد.

انتهای پیام//م. ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.