همدان؛

سطح گردش تراز مالی استان همدان پایین است

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت همدان با بیان اینکه همدان می‌تواند به‌عنوان پایلوت پخش چند کالا در کشور باشد گفت: سطح گردش تراز مالی استان همدان پایین است

سطح گردش تراز مالی استان همدان پایین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حمیدرضا متین در اجلاس ماهانه اصناف همدان اظهار داشت: ثبت سامانه موضوع مهمی است که از اصناف می‌خواهیم هر چه سریع‌تر برای ثبت نام در آن اقدام کنند.

وی بیان کرد: شهرستانها بویژه شهرستان ملایر در این زمینه به خوبی عمل کرده‌اند, ضمن اینکه در مورد انبار سیستم کدینگی که در کشور درحال راه‌اندازی است تمام وانت بارها باید بارنامه و شماره داشته باشد که این طرح به عنوان پایلوت در سمنان اجرا شد و موفق بود.

متین افزود: اگر وانت باری کد بارنامه نداشته باشد دچار مشکل شده و حمل و نقل بار و تردد آن با موانعی مواجه می‌شود. ضمن اینکه این طرح به بخش تولید کمک می‌کند تا ضمن ساماندهی در زمینه کاهش قاچاق نیز کمک کننده آنها باشد.

متین عنوان کرد: باید ضریب پخش در استان همدان برای پایلوت شدن انجام شود و در بخش تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن همدان آمادگی همکاری دارد.

انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.