معاون آموزش ناجا در اراک؛

راه اندازی دکترای فقه انتظامی از مهر امسال

معاون تربیت و آموزش ناجا در دیدار با آیت الله دری گفت: از مهر امسال دکترای فقه انتظامی در دانشگاه انتظامی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار یاوری معاون تربیت و آموزش ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : از مهر امسال دکترای فقه انتظامی در دانشگاه انتظامی راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم گامی موثر در این بخش که خلا آن حس می‌شد برداریم.
سردار یاوری افزود: در بخش جهاد، ایثار و شهادت هم اقدامات خوب آموزشی انجام شده به طوری که دروس دفاع مقدس در دانشگاه‌های انتظامی در حال تدریس است، هرچند توجه به تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فرهنگ راهیان نور که بارها از سوی مقام معظم رهبری بر توجه به اردوهای فرهنگی و عظیم راهیان نور تاکید فرمودند همواره باجدیت دنبال شده است.
وی اضافه کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح دانشی و مهارتی کارکنان به کار بسته به طوری که تلاش داریم تا تمام مراکز ما به ویدئوکنفرانس تجهیز شوند و کارکنان بتوانند از طریق این بستر از اساتید مختلف و مطرح حوزه انتظامی کشور بهره گیرند.
معاون تربیت و آموزش ناجا ادامه داد: ما در کشور در همه استان‌ها آزمون‌های ویژه پرسنل را برگزار می‌کنیم و نتایج را در پایان سال جمع بندی و به رویت فرماندهی ناجا می‌رسانیم که البته باتوجه به تاکیدات زیاد درباره ارتقای آموزش‌ها و توان مهارتی این موضوع با جدیت درحال پیگیری است.

سرداریاوری افزود: بیش از 90 درصد از کارکنان نیروی انتظامی در آزمون‌های مهارتی در سراسر کشور حضور یافته‌اند و این کار مهمی بود که کارکنان در رده‌های مختلف در این دوره‌ها شرکت داشته‌اند و هرچند کارسختی است اما ارتقای توان مهارتی کارکنان در اولویت قرار دارد.
وی اضافه کرد: باید تلاش کرد تا از هرگونه اتفاق و خطایی در مجموعه انتظامی کشور جلوگیری کنیم چراکه باتوجه به اهمیت کار پلیس و خطیر بودن فعالیت مجموعه انتظامی این یک ضرورت مهم در فعالیت‌های ما به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.