هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

ذوب آهن 2 - ماشین سازی 1 / برتری ذوبی ها مقابل شاگردان کاظمی + فیلم

دیدار تیم های ذوب آهن و ماشین سازی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با برتری 2 بر یک ذوبی ها به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های ذوب آهن و ماشین سازی از ساعت 17:45 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد.

داوران: یاسر همرنگ – محمدجواد مداح – فرزاد بهرامی – پیمان فرخی مهر
 
ترکیب ذوب آهن:

رشید مظاهری، علی حمام، حجت حق وردی، وحید محمدزاده، مهرداد قنبری، ربیع عطایا، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، جری بنگستون و مهدی رجب زاده
سرمربی: مجتبی حسینی
 
ترکیب ماشین سازی:

مهدی اسلامی، سعید مهدی پور، ادسون، کاخا، امین قاسمی نژاد، امین حاج محمدی، سعید مهری، شهاب زاهدی، سعید قائدی فر، عزیز ابراهیم اف و حمید علی عسگری
سرمربی: فرهاد کاظمی

شرح گل:
 
ذوب آهن 1 ماشین سازی صفر(دقیقه 27، جری بنگستون): سانتر پهلوان در محوطه جریمه به ربیع عطایا رسید و این بازیکن با یک ضربه توپ را در اختیار بنگستون قرارداد تا این بازیکن در دهانه دروازه توپ را تبدیل به گل کند.

 ذوب آهن 2 ماشین سازی صفر(دقیقه 50 مهدی رجب زاده): پاس عمقی هافبکهای ذوب آهن به مهدی رجب زاده رسید و این بازیکن بعد از جا گذاشتن دو مدافع ماشین سازی دروازه اسلامی را باز کرد.

ذوب آهن 2 ماشین سازی 1 (دقیقه 86 محمد رحمتی): بازیکن ماشین سازی روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه ی بغل پا دروازه مظاهری را باز کرد تا اختلاف به یک گل برسد.

دقایق حساس:
 
دقیقه 7: اولین موقعیت بازی با حرکت انفرادی احسان پهلوان ایجاد شد اما ضربه این بازیکن بعد از جا گذاشتن دو بازیکن ماشین سازی با اختلاف اندک به اوت رفت.

دقیقه 16: ضربه ایستگاهی علی عسگری را رشید مظاهری با یک واکنش زیبا به کرنر فرستاد.

دقیقه 20: ضربه سر شهاب زاهدی مهاجم ماشین سازی با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 32: سانتر اسماعیلی فر به ربیع عطایا رسید و ضربه این بازیکن با پای چپ را اسلامی با کمک مدافعان ماشین سازی مهار کرد.

دقیقه 39: عزیز ابراهیم اف در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او در موقعیت مناسب به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید.

دقیقه 59: ربیع عطایا با یک حرکت انفرادی داخل محوطه جریمه ماشین سازی رفت اما پاس کات بک او در یک موقعیت عالی با ضربه پهلوان راهی به دروازه نیافت و با عکس العمل اسلامی راهی کرنر شد.

دقیقه 70: ضربه مهاجم ماشین سازی در یک غافلگیری به تیرک دروازه ی مظاهری برخورد کرد و در برگشت نیز بازیکنان ذوب آهن توپ را دور کردند.

دقیقه 88: سانتر بازیکنان ماشین سازی را ابراهیم اف با ضربه سر به سمت دروازه ی ذوب آهن زد که با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

این دیدار با برتری 2 بر یک ذوبی ها به پایان رسید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.