پنس: آمریکا در تلاش برای پایان دادن به تروریسم، بی‌رحمانه عمل خواهد کرد

معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تیراندازی شب گذشته در پاریس، گفت این کشور در مبارزه با تروریسم بی‌رحم خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، روز جمعه، مایک پنس – معاون رئیس جمهور آمریکا – گفت حمله تروریستی پاریس، یادآور این مسئله است که تروریسم در هر زمان و هر مکان در کمین است. وی افزود آمریکا در تلاش برای پایان بخشیدن به تروریسم، بی‌رحمانه عمل خواهد کرد.

پنس در آغاز میزگردی با تاجران در جاکارتا، پایتخت اندونزی، این اظهارات را بیان کرد. معاون رئیس‌جمهور آمریکا سفری دو روزه به اندونزی – دومین اقتصاد بزرگ جنوب شرق آسیا – داشته است.

پنج‌شنبه شب، در جریان یک حمله تروریستی که داعش به سرعت مسئولیت آن را بر عهده گرفت، یک افسر پلیس فرانسه کشته، و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

فرانسوا اولاند – رئیس جمهور فرانسه – گفت این "کشتار بزدلانه" در بلوار شانزلیزه، که در جریان آن مهاجم نیز به ضرب گلوله پلیس کشته شد، عمل تروریستی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
اول ای دستیارسگزرداگرمیخواهیدبی رحمانه درمقابل تروریست اقدام کنیدبایددرمقابل خودتان بی رحم باشیدچون تروریست اصیل خودتانیددوم ای اولاندالاغ شماخودتان جرات نداریدکاری کنیدوتروریستهارا(آل سگها)اجیرکرده وزن وبچه بیگناه راباانتهاری میکشیدبزدلانه نیست ولی وقتی خووتان موردحمله قرارمیگیریدبزدلانه میشه ای احمق چهارچشم که حتی بایکیشم نمی بینی؟
آخرین اخبار