اظهارات تنها کودک بازمانده از انفجار کامیون حامل خوراکی+عکس

صحبتهای عدنان پسربچه‌ای که از آن حادثه دلخراش جان سالم به در برد را بشنوید.

اظهارات تنها کودک بازمانده از انفجار کامیون حامل خوراکیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از خبرگزاری روسیه چندی پیش یک کامیون بمب گذاری شده در نزدیکی اتوبوس های حامل غیر نظامیان منفجر شد. در پی این عملیات تروریستی تعدادی از انسان های بی گناه  که بیشتر آنان را زنان وکودکان تشکیل می دادند، کشته شدند. عدنان پسر بچه ای از بازماندگان این حادثه گفت که شنیده است آنها کودکان را برای آمدن به خیابان صدا می کردند که به بین آنها چیپس و کیک تقسیم کننداما او بلافاصله به سمت کامیون نرفت و منتظر ماند تا نوبت به او برسد  که ناگهان صدای انفجار مهیبی شنبده شد و بیشتر دوستان وی کشته شدند. 
عدنان در پی این حادثه تنها با خراشی بر روی صورت مواجه شد. 
زنی به نام فاطمه نیز گفت: که همسرش سال پیش کشته شده و او به تنهایی وظیفه نگهداری ازسه فرزندش را بر عهده گرفته بود و بخاطر اینکه روستای محله آنها دیگر برای سکونت بسیار خطرناک بود در اولین فرصتی که پیش آمد پس از آن فرصتی بوجود آمد که به حلب سفر کرد. او از این موضوع بسیار خوشحال بود تا اینکه انفجار موجب مجروح شدن دختر کوچک او شد. 
فاطمه گفت: آنها کودکان را برای گرفتن خوراکی صدا می زدند و به نظر می رسید که نیتی خیر دارند  از اینرو من نیز همانند سایرین کودکان خود را برای گرفتن خوراکی فرستادم، چه کسی فکر می کرد که این کودکان قربانی نفرت و خشونت علیه ساکنین محله ما می شوند. 

sputniknews

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار