با انتشار مطلبی در توییتر؛

فیفا بار دیگر میزبانی روسیه از جام جهانی را تایید کرد

فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود تایید كرد كه چیزی میزبانی روسیه از جام جهانی 2018 را به خطر نمی‌اندازد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، توییتر فدراسیون جهانی فوتبال‌ امروز با انتشار مطلبی تاكید كرد كه میزبانی جام جهانی روسیه از این كشور گرفته نخواهد شد. در این توییت نوشته شده است كه فوتبال پل و وسیله‌ای برای حل مشكلات و درگیری‌های سیاسی نیست و روسیه این روزها خود را آماده می‌كند تا سال آینده از معتبرترین تورنمنت فوتبال در جهان میزبانی كند.  

این در حالی است كه چند سال قبل و زمانی كه داستان پرونده‌های سنگین درباره دوپینگ فوتبالیست‌های روسی ، رسانه‌ای شد، میزبانی روسیه از مسابقات جام جهانی 2018 در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود.
 
همان زمانی كه رئیس فدراسیون فوتبال روسیه  به پنهان کاری دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری این کشور متهم شد. فشار رسانه‌ای به فیفا افزایش پیدا كرد و خیلی‌ها خواستار پس گرفتن این میزبانی از روسیه شدند

با تمام این تفاسیر مسئولان فیفا بارها به روش‌های مختلف اعلام كردند كه جام جهانی 2018 قطعا در روسیه برگزار می‌شود و  اتفاقات رخ داده در موضوع دوپینگ با میزبانی روسیه ارتباطی ندارد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.