عسگری: شرمنده هواداران سیاه جامگان هستیم/ پیروزی مقابل ماشین سازی شانس بقای ما در لیگ را افزایش می دهد

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: هرچند با شکست مقابل پیکان شرمنده هواداران شدیم اما با پیروزی برابر ماشین سازی شانس بقای خود در لیگ برتر را افزایش می دهیم.

عباس عسگری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد عملکرد سیاه جامگان در لیگ شانزدهم بیان کرد: عملکرد تیم سیاه جامگان در 28 هفته ای که از لیگ سپری شد، بد نبوده است. شاید در ابتدای فصل به دنبال استعفای فرهاد کاظمی و شرایط نامناسب مالی نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما با آمدن میثاقیان به ثبات مطلوبی رسیدیم و امتیازات خوبی هم مقابل تیم های مدعی استقلال تهران، استقلال خوزستان، نفت تهران، سپاهان و صنعت نفت کسب کردیم.
 
وی افزود: دست تک تک هواداران مشهدی را می بوسم که در چند هفته اخیر با پر کردن سکوهای ورزشگاه ثامن، حمایت خوبی از بازیکنان سیاه جامگان داشتند. هرچند در بازی مقابل پیکان شرمنده آن ها شدیم و نتوانستیم پیروزی را به مردم خونگرم مشهد هدیه دهیم اما اگر در 2 بازی پایانی مقابل تیم های ماشین سازی و پرسپولیس با بد شانسی مواجه نشویم، می توانیم حکم بقای سیاه جامگان را در لیگ برتر امضا کنیم.
 
عسگری درباره بازی سرنوشت ساز سیاه جامگان مقابل ماشین سازی بیان کرد: این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای تیم ما برخوردار است چرا که نتوانستیم نتیجه رضایت بخشی مقابل پیکان کسب کنیم و اکنون چاره ای جز شکست دادن ماشین سازی در تبریز نداریم. در 2 بازی باقی مانده تمام تلاش‌ خود را به کار می گیریم تا وضعیت‌مان را در جدول بهبود بخشیم. با شسکت مقابل پیکان امیدهای مان برای ماندن در لیگ کمتر شد.
 
وی ادامه داد: بازی سختی مقابل ماشین سازی داریم زیرا تقابل با تیم های فرهاد کاظمی سخت است. با این وجود نام کاظمی به بازیکنان سیاه جامگان انگیزه می‌دهد. فاصله تیم ما با ماشین سازی در جدول کم است و سه امتیاز این بازی می تواند امید سیاه جامگان به بقا را افزایش دهد.
 
مهاجم تیم سیاه جامگان درباره عملکرد خود در این فصل اظهار داشت: خدا را شکر هر زمانی که با صلاحدید کادر فنی به میدان رفتم، برای تیمم مفید بوده ام و در مجموع عملکردم در سیاه جامگان رضایت بخش بوده است.
 
وی درمورد مطالبات مالی بازیکنان سیاه جامگان گفت: خوشبختانه در چند وقت اخیر مدیران باشگاه پول های بازیکنان را به موقع پرداخت کرده اند و همین امر سبب شده تا آن ها با فداکاری بیش تری در زمین مسابقه حاضر شوند.
 
عسگری درباره این که آیا فصل آینده هم در سیاه جامگان می ماند یا خیر، اذعان کرد: قراردادم پایان فصل به اتمام می رسد و پس از آن درباره ماندن یا رفتن از سیاه جامگان تصمیم گیری می کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار