رنجبرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعلام وصول استیضاح دانش‌آشتیانی بعد از انتخابات/ زمان کافی برای برگزاری استیضاح نداریم

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اعلام استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دلیل کمبود زمان به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شد.

اعلام وصول استیضاح دانش‌آشتیانی بعد از انتخابات/ زمان کافی برای برگزاری استیضاح نداریم"اکبر رنجبرزاده" عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان برگزاری جلسه استیضاح دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش گفت: به صورت کلی تا بعد از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری انجام استیضاح در صحن علنی مجلس منتفی است.
 
نماینده مردم اسدآباد تصریح کرد: گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده و ما آماده اعلام وصول این استیضاح هستیم اما براساس تصمیم هیئت رئیسه به دلیل فرا رسیدن انتخابات و درگیر شدن نمایندگان، برگزاری اسیتضاح به مصلحت نیست لذا به بعد از 29 اردیبهشت ماه موکول شد.

وی ادامه داد: البته با توجه به تعطیلات مجلس و حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه زمان کافی برای بررسی و برگزاری استیضاح هم وجود ندارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه وزیر مربوطه باید ده روز بعد از زمان اعلام وصول استیضاح در جلسه علنی در مجلس حضور یابد، براین اساس خانه ملت تا 29 اردیبهشت ماه کافی ندارد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: از لحاظ زمان‌بندی اکنون اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیئت رئیسه میسر نیست لذا هیچ استیضاحی مقدور نیست.

شایان ذکر است؛ طرح استیضاح فخرالدین دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته با امضا رئیس کمیسیون آموزش و امضای 50 نفر از نمایندگان به هیئت رئیسه پارلمان ارائه شد و طی این طرح اعلام شد که وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان در کمیسیون مربوطه حضور یافته بود اما نتوانسته نمایندگان را با پاسخ‌های خود قانع کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار