امیر حسینی: به مدال آوری جودو در لتونی امید زیادی داریم/ کاروان کارگران در 2 گروه عازم مسابقات جهانی می شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری گفت:با توجه به مدال آوری و افتخار افرینی جودو در ایتالیا امیدوارم این دوره هم جودوکاران بتوانند موفق ظاهر شوند.

امیر حسینی رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بیان کرد: فدراسیون ورزش‌های کارگری، فدراسیون تازه‌ ای است که اگرچه ورزش کارگری قدمت طولانی دارد اما فدراسیون ورزش‌های کارگری به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد متولی توسعه ورزش کارگری است و با همکاری 31 انجمن ورزشی فعلی کارگری و همین‌طور 31 هیئت ورزشی در سراسر کشور توسعه ورزش سلامت‌محور را در دستورکار قرار دارد.
 
وی ادامه داد: پنجمین دوره مسابقات جهانی کارگری قرار است خرداد ماه در کشور لتونی برگزار شود و قرار است بیش از 5 هزار و 500 ورزشکار کارگر از سراسر جهان در این کشور با یکدیگر رقابت کنند و خوشبختانه با مجوزی که از وزارت ورزش و جوانان گرفتیم، قرار شده یک کاروان 227 نفره از کشورمان در 18 رشته ورزشی در این رقابت ها حضور پیدا کند و امیدوار هستم با توجه به موفقیت‌هایی که در دوره پیش کسب کرده ایم، در این دوره هم به موفقیت های بی شماری دست یابیم.
 
امیر حسینی در ادامه تصریح کرد: هفته گذشته مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته دو و میدانی را داشتیم که بسیاری از دوندگان توانستند رکوردهای خوبی را برای حضور در این رقابت ها ثبت کنند. در رشته جودو هم مسابقات انتخابی برگزار کردیم تا نفرات اعزامی به لتونی را مشخص کنیم.
 
رئیس فدراسیون کارگری درباره حمایت وزارت ورزش و وزارت کار از این اعزام گفت: وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار با توجه به محدودیت‌های خاصی که دارند بیشتر حمایت معنوی را از ما به عمل آورده اند امیدوارم ورزش کارگری بیش از پیش مورد حمایت وزارت ورزش و وزارت کار و قرار گیرد، چون جامعه کارگری بیش از 40 میلیون نفر مخاطب دارد.
 
وی درمورد رشته‌های اعزامی به مسابقات جهانی لتونی بیان داشت: اولین گروه ما 23 خردادماه عازم لتونی می‌شود و کاروان در 2 گروه عازم این مسابقات می شود. رشته‌هایی مثل دو و میدانی، والیبال ساحلی، والیبال سالنی بانوان، جودو، کشتی فرنگی، کشتی ساحلی و رشته‌هایی مثل پیتانگ و او اسپورت و همچنین فوتبال جزء رشته‌هایی هستند که در این دوره از مسابقات به نمایندگی از کشورمان حضور خواهند داشت و ما بر مدال‌آوری رشته‌هایی مثل دو و میدانی و جودو حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم تا ورزشکاران این دو رشته بتوانند مدال های خوبی را نصیب کاروان جمهوری اسلامی ایران کنند.
 
وی در پاسخ به این سوال که در دوره های پیش کدام رشته ها مدال آور بودند، پاسخ داد: دوره قبل که در ایتالیا برگزار شد رشته جودو توانست هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیم به تیم عنوان قهرمانی جهان را کسب کند امیدوارم در ریگا لتونی هم به غیر از جودو شاهد مدال آوری رشته هایی چون دو و میدانی و کشتی هم باشیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: پنجمین دوره مسابقات جهانی کارگران قرار است از روز 24 خرداد ماه به مدت یک هفته در ریگا لتونی برگزار شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار