رئیس ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت گفت: جهانگیری به احتمال زیاد از انتخابات کناره‌گیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد نعیمی‌پور رئیس ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت در نشست خبری اظهار داشت: رفتارهای انتخاباتی همه ما باید فارغ از تخریب و دروغ کاملا باشد و اگر کسی حرف و صحبتی دارد باید اثباتی و در جهت تبلیغ خودش باشد.

نعیمی‌پور ادامه داد: امیدواریم بر اساس اصل منافع ملی فضای دوستانه‌ای بین جناح‌های سیاسی در انتخابات ایجاد شود تا با همدلی بیشتر مسائل کشور مرتفع شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب ملت در رابطه با حضور همزمان جهانگیری و روحانی در انتخابات 96 تصریح کرد: در گذشته سناریویی مبنی بر احتمال رد صلاحیت روحانی بود و بر این اساس در جریان اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا تصمیم گرفتند که برای مواجه با این اتفاق حتی اگر احتمالش ضعیف باشد، شخصی با نظر روحانی ثبت نام کند.

وی با اشاره به اینکه جهانگیری بعد از درخواست روحانی برای حضورش در انتخابات با سعه صدر این موضوع را قبول کرد، افزود: جهانگیری مردی سرشناس و کارآمد و یک رجل سیاسی است که اقدام بزرگ‌منشانه‌ای انجام داد و به احتمال زیاد کناره‌گیری خواهد کرد.

نعیمی‌پور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت تشکیل ستاد انتخابات جهانگیری آیا حزب اتحاد ملت با آن همکاری می‌کند، تاکید کرد: به نظر نمی‌رسد که وی ستادی تشکیل دهد که اگر تشکیل داد درباره همکاری حرف بزنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب ملت با تاکید بر لزوم پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی اظهار داشت: مناظره‌های زنده مرجعی برای مردم است که انتخاب‌شان را درست انجام دهند که خوشبختانه همه جناح‌ها تا کنون با رفتاری سنجیده مخالفت خود با پخش ضبط شده مناظره‌ها را مطرح کرده‌اند و تا آنجایی که بنده اطلاع دارم تصمیم بر پخش زنده مناظره‌ها است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر احتمال دارد مصطفی هاشمی‌طبا به نفع روحانی کنار برود یا کاندیدای حمایتی وی باشد، گفت: بنده از برنامه وی اطلاعی ندارم اما می‌دانم که هاشمی طبا فردی اصولی و هماهنگ است و آنچه که مصلحت باشد را انجام می‌دهد.

نعیمی‌پور با اشاره به اینکه ستاد انتخابات حزب اتحاد ملت با ستاد روحانی و ستاد ائتلاف موسوم شورای عالی سیاست‌گذاری در هماهنگی کامل است، تصریح کرد: تلاش ما این است که روی نخبگان، جوانان و زنان تاثیرات مهمی بگذاریم و همچنین توجه ویژه‌ای به مسائل مردم خصوصا اقشار کم درآمد داریم.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب ملت در رابطه با برنامه‌های حزب اتحاد ملت برای انتخابات شورای شهر گفت: متاسفانه در گذشته توجه کافی به انتخابات شوراها نشده است و بر این اساس تصمیم گرفتیم که در این راستا کارهای بیشتری انجام دهیم و از اواخر مرداد ماه بحث انتخابات شوراها را مطرح کردیم و برای ما مهم است که لیستی که بسته می‌شود چگونه باشد.

وی با تاکید بر اینکه لیست شوراها نباید شرکت سهامی احزاب باشد، بیان داشت: باید افرادی که پاکدست و مختصص وارد شوراها شوند.
 
نعیمی‌پور ادامه داد: یکی از اقدامات برجسته فراکسیون امید برای انتخابات شوراها برگزیدن افرادی برای نظارت بر روند ثبت نام شورای شهرها بود که هیچ اعتقادی به نظارت استصوابی ندارند و به همین دلیل شاهد افزایش تعداد صلاحیت شدگان بودیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت با بیان این‌که برخی با سناریوسازی‌های خود طوری القا می‌کنند که روحانی رد صلاحیت می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه روحانی تأیید شد اما باید در نظر داشت که بسیاری از سناریو سازها از هیچ چیزی عدول نمی‌کنند و حتی بحث رد صلاحیت رئیس جمهور را هم مطرح می‌کنند.
 
 
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
رونالدو رو ولش کنید دفاع خودمونو بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۵۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
من میگم روحانی به نفع جهانگیری کنار میره
آخرین اخبار