مهاباد؛

تأیید صلاحیت 75 درصد داوطلبان شوراهای اسلامی بوکان

93درصد از داوطلبان شوراهای شهر و روستای بوکان تأیید صلاحیت شدند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،فرماندار بوکان با بیان اینکه 93 درصد از داوطلبان شوراهای شهر و روستای بوکان تأیید صلاحیت شدند گفت: 75 درصد داوطلبان شوراهای اسلامی شهر بوکان و 100 درصد شوراهای شهر سیمینه در این شهرستان تأیید صلاحیت شدند.

جمال خسروی افزود: در این شهرستان تعداد یکهزار و 13 نفر به عنوان داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام نویسی کرده بودند.

وی ادامه داد: از مجموع افراد داوطلب ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای شهر و ورستا 213 نفر در شهر بوکان، 15 نفر برای شهر سیمینه و 785 نفر مربوط به روستاهای بخش مرکزی و سیمینه این شهرستان بودند.

فرماندار بوکان افزود: بر اساس برنامه زمان بندی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، رسیدگی به صلاحیت داوطلبان از تاریخ 17 تا 31 فروردین در هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان و بخش های بوکان صورت گرفت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوکان ادامه داد: آن دسته از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر بوکان که صلاحیت آنها در هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان رد شده است مطابق تبصره 1 و 2 ماده 50 قانون شوراها می توانند اعتراض خود را ظرف مدت چهار روز کاری از تاریخ 3 تا 6 اردیبهشت ماه 96 به هیأت نظارت استان و یا هیأت اجرایی شهرستان و داوطلبان رد صلاحیت شده روستاها به هیأت نظارت شهرستان ارائه دهند.

فرماندار بوکان افزود: تمامی داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای بوکان و سیمینه می توانند برای دریافت ابلاغ تأیید و یا رد صلاحیت خود در روز شنبه 2 اردیبهشت ماه 96 به فرمانداری و داوطلبان روستاها به بخشداری های مرکزی و سیمینه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.