گیلان؛

مصاف سپیدرود رشت با گل گهر سیرجان

تیم فوتبال سپیدرود رشت فردا در یک بازی سرنوشت ساز به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان با اعلام این خبر گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در یک بازی حساس و سرنوشت ساز، به مصاف گل گهر سیرجان می رود.

علیرضا وهابی افزود: این دو تیم در هفته سی و سوم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، رو در روی هم قرار می گیرند.

وی اظهار داشت: بر این اساس مسابقه یاد شده عصر فردا (دوشنبه 4 اردیبهشت ماه) در سیرجان برگزار می شود و تیم سپیدرود در این بازی حساس، میهمان تیم گل گهر سیرجان است.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: با توجه به شرایط حساس جدول و حضور تیم سپیدرود رشت در مکان دوم رده بندی و شانس زیاد این تیم برای صعود به رقابت های لیگ برتر، این بازی برای سپیدرود از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وهابی تصریح کرد: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت بتواند با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، حریف خود را شکست دهد تا یک گام دیگر به رقابت های لیگ برتر نزدیکتر شود.

تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب 58 امتیاز پس از تیم پارس جنوبی جم 59 امتیازی در مکان دوم و تیم گل گهر سیرجان نیز با کسب 54 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارند.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول و دوم، به مسابقات لیگ برتر صعود می کنند.
 
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.