کوچ ناگهانی و دسته جمعی بازیکنان استقلال در پایان فصل

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی با چالش بزرگی مواجه است و احتمال جدایی 11 بازیکن از این تیم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان استقلالی ها بر خلاف رقیب سنتی خود هنوز برای تمدید قرارداد های بازیکنان فعلی اقدام نکرده اند و ای طور که شنیده می شود مدیران آبی برای تمدید این قرارداد ها به یک حامی مالی قوی نیاز دارند.

استقلال نگران سال آینده است وبرخلاف پرسپولیس تیمی پر از فعالیت وجنب وجوش در فصل نقل وانتقالات خواهد بود .

در هر صورت منصوریان نیز با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنانش در انتهای فصل قراردادهایشان به پایان می رسد با چالش بزرگی مواجه است.

بهتر است نگاهی به قرارداد های آبی  پوشان داشته باشیم تا به نوعی مشخص کدام یک از آنها  پایان فصل قراردادی با استقلال نخواهند داشت.
 
2ساله ها:

1-مهدی رحمتی 2-خسرو حیدری  3-میلاد زکی پور  4-میعاد یزدانی  5-عبدالعظیم گوگ(فقط 2 دقیقه برای استقلال بازی کرده است).
 
یک سال قرار داد:

1-فرشید اسماعیلی 2-فرشید باقری  3-علی قربانی 4-هرایر مگویان 5-محسن کریمی  
 
بدون قرار داد:

1-امید ابراهیمی 2-بهنام برزای 3-جابر انصاری 4-مجید حسینی 5-رابسون جانواریو 6-کاوه رضایی 7-وریا غفوری 8-یعقوب کریمی 9-لئوناردو پادوانی 10-امید نور افکن  11-مجتبی حق دوست

بدون شک قرارداد نداشتن 11 بازیکن استقلال می تواند بزرگترین دغدغه اصلی منصوریان برای فصل آتی باشد .بهتر است بگوییم مهره های ارزشمندی در پایان فصل قراردادهایشان به پایان می رسد که نبود هر کدام از آنها به نوعی به ضرر منصوریان خواهد بود .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار