کرمانشاه؛

معرفی 172 مرکز متخلف به مراجع قضایی

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از معرفی 172 مرکز متخلف تهیه، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی به مراجع قضایی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از معرفی 172 مرکز متخلف تهیه، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی در استان به مراجع قضایی طی سال گذشته خبر داد.

مهدی ظفری پور از برخورد با 172 مرکز متخلف تهیه، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی و معرفی آنها به مراجع قضایی طی سال گذشته خبر داد.

وی با اشاره به نظارت های مستمر دامپزشکی در زمینه برخورد با واحدهای عرضه کننده کشتار غیرمجاز و ناسالم، اظهار داشت: در بازدید های صورت گرفته از مراکز فوق 150 مرکز با حکم قضایی پلمب شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: سال گذشته بیش از 96 هزار و 81 مورد بازدید از مراکز تهیه،فرآوری،توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در استان انجام شده است.

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه همچنین افزود: طی بازدیدهای صورت گرفته از این مرکز 101 تن و 618 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم ضبط و امحا گردیده است.

وی یادآور شد: شهروندان می توانند از طریق شماره تماس چهاررقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ارتباط باشند و موارد تخلف،نظرات و پیشنهادات خود را با آنها در میان بگذارند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.