حسینی: العین تیم خطرناکی است/ مامیچ: ذوب آهن را شکست می دهیم

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و العین امارات از ساعت 20:30 دوشنبه شب در اصفهان برگزار می شود.

حسینی : العین تیم خطرناکی است / شناخت خوبی از حریفمان داریم
 دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و العین امارات از ساعت 20:30 دوشنبه شب در اصفهان برگزار می شود.
 
 حسینی: العین تیم خطرناکی است/ شناخت خوبی از حریفمان داریم
 
سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذئب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین امارات گفت:‌ بازی مهمی پیش  رو داریم و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در بازی فردا از گروهمان صعود کنیم. حساسیت بازی بسیار بالا است با این حال  امیدوارم با تجربه از مسابقه قبلی عملکرد خوبی مقابل العین به نمایش بگذاریم. بازی سختی داریم.
 
 العین تیم بزرگی در آسیا است. تلاشمان را کردیم و با تمام توان بازی می‌کنیم. امیدوارم هواداران با تمام وجود به ورزشگاه آمده و تیم محبوب خود را تشویق کنند.

وی در مورد شکست ذوب آهنی ها مقابل العین در بازی گذشته بیان داشت: شناخت خوبی از العین داریم. این تیم جزو تیم‌هایی است که بازی خانگی و بیرون از خانه برایش فرقی نمی‌کند. آنها یک سیستم مشخص دارند و توانسته اند در بازی های گذشته خود نتایج خوبی کسب کنند.

سرمربی ذوب آهن درمورد بازیکنان العین گفت: همه تیم‌ها با شناخت کافی از یکدیگر به زمین می‌روند. مهره‌های موثر العین را می‌شناسیم و به بازیکنان تیم‌مان اطلاعات موثری دادیم و امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره صعود ذوب آهن در صورت غلبه بر العین  گفت: العین بسیار خطرناک است. بازیکنان ما می‌دانند نباید طوری بازی کنند که غافلگیر شوند. العین بازیکنانی دارد که می‌توانند ما را غافلگیر کنند همانقدر که ما تلاش می‌کنیم گل بزنیم باید همانقدر تلاش کنیم که غافلگیر نشویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه آیا از همان ابتدای بازی برای گلزنی به میدان می‌روند، اظهار داشت: تلاش‌مان این است که در همان ثانیه اول گل بزنیم اما این کار سخت است. العین اصول دفاعی را به خوبی بلد است. آنها با وجود بازی در زمین حریف پرس می‌کنند. خوشحالیم با تیم به این خوبی بازی داریم و تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی ارائه دهیم.
 
مامیچ: ذوب آهن را شکست می دهیم/ قهرمانی برانکو در لیگ ایران را تبریک می گویم 
 
 زوران مامیچ سرمربی تیم العین امارات در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت : ما انتظار بازی سختی را در مقابل ذوب آهن داریم زیرا سرنوشت این گروه در گرو این بازی است و.به همین دلیل کار سختتی را در اصفهان خواهیم داشت . ما باید با ساختار و برنامه خوب ودر حد و اندازه خود ظاهر شویم تا بتوانیم نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.  
 
وی در ادامه افزود : بازی فردا برای ما و ذوب آهن سرنوشت ساز است و حداکثر تلاش را برای کسب موفقیت انجام می دهیم.  
 
مامیچ در ادامه و در پاسخ به این سوال که العین سال گذشته توانسته بود ذوب آهن را شکست دهد عنوان کرد : سال گذشته من مربی العین نبودم اما می دانم که العین  نمایش خوبی داشت با این حال   دو بازی متفاوت است و قابل مقاییسه نیست . ذوب آهن تیم منسجم و خوبی است و بازیکنان این تیم کیفیت خوبی  دارند اما ما نباید به این مسائل توجه کنیم و باید در حد و اندازه خودمان باشیم.  
 
سرمربی تیم فوتبال العین در مورد اینکه تیمش گل خورده‌ زیادی دارد و فردا چه برنامه‌ای برای بهبود این مشکل دارد، گفت: این مشکل را در آسیا و در لیگ امارات داریم. بازیکنان تیم ملی را در اختیار نداریم و چند مهره ما مصدوم شده ا‌ند. با این وجود تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شرایط بهتری را رقم بزنیم.
 
وی در مورد شبهت مثلث خط حمله تیمش و بارسلونا گفت کفت:‌ در مورد عمر عبدالرحمن نیاز به توضیح نیست و همه میدانید او بهترین بازیکن آسیا است. لوکاس کایو  بازیکن بسیار با استعدادی است و اگر انگیزه‌اش را حفظ کند موفق خواهد بود. دنی آسپیریلا هم مصدومیت داشته است. امیدوارم بتواند فردا عملکرد خوبی ارائه کند. اگر او در روز خوبش باشد، شرایط بسیار خوب خواهد شد.
 
سرمربی العین در مورد اینکه چه نظری در مورد ورزشگاه فولادشهر دارد و آیا با تیم کامل به اصفهان سفر کردند، گفت: دو بازیکن خوب در خط دفاعی ما هستند که مدت‌ها است تیم را همراهی نمی‌کنند. دو بازیکن دیگر را هم در اختیار نداریم اما با تمام قوا در میدان ظاهر خواهیم شد. هنوز این ورزشگاه را از نزدیک ندیدم. با تیم‌هایی که قبلا اینجا بازی کردند صحبت داشتم و شرایط زمین و ورزشگاه را حدس می‌زنم. اگر بازیکنان آماده باشند شرایط زمین تاثیری در کارمان نخواهد داشت.
 
سرمربی العین در مورد غیبت ناصر الشمرانی بازیکن عربستانی تیمش، اظهار داشت: این چیزی نیست که من جواب بدهم. شما این موضوع را بهتر از من می‌دانید.
 
وی در پایان عنوان کرد: برایتان بهترین آرزوها می‌کنم و امیدوارم فردا ما برنده بازی شویم. همچنین جا دارد به برانکو ایوانکوویچ دوست خوبم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بابت کسب مقام قهرمانی لیگ برتر ایران تبریک می‌گویم.
 
انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار