سنندج؛

183 نفر از کاندیداهای شورای شهر سنندج تائید صلاحیت شدند

183 نفر از 238 نفر کاندیدای ثبت نام شده شورای شهر سنندج، تایید صلاحیت شده اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛موحد امان اللهی دبیر ستاد انتخابات شهرستان سنندج از ابلاغ کتبی داوطلبان تایید یا رد صلاحیت شده شورای شهر این شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع 238 نفر داوطلب ثبت نامی، 9 نفر قبل از فرایند بررسی صلاحیت انصراف و 46 نفر نیز توسط هیات اجرایی یا هیأت نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند.

وی افزود: افرادی که صلاحیت آنها رد شده از سوم تا ششم اردیبهشت فرصت دارند تا مراتب اعتراض خود را به هیات نظارت استان اعلام کنند.

  امان اللهی گفت: هیات نظارت استان نیز در 10 روز کاری فرصت بررسی مجدد صلاحیت‌ها را خواهد داشت و در نهایت، از 18 تا 20 اردیبهشت ماه جاری، نتایج به طور رسمی اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ماده 61 آیین نامه اجرایی انتخابات شورای شهر، تاکید کرد: به موجب این قانون، داوطلبان از هشت روز قبل از انتخابات تا 24 ساعت قبل از آن (صبح روز 28 اردیبهشت) فرصت تبلیغات در مکان‌های قانونی تعبیه شده در 40 نقطه شهر را خواهند داشت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.