کرمانشاه؛

کشف 566 میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان طی دو عملیات جداگانه، 566 میلیون ریال لوازم الکتریکی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت زنی در جاده گراوند به سمت پاسگاه قزانچی به یک دستگاه پژو 405 خاکستری رنگ که با سرعت سرسام آوری در حال حرکت بود، مشکوک شدند و برای توقیف آن اقدام کردند.

وی افزود: پس از توقیف خودرو در بررسی ماموران، 142 دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق کشف و راننده آن نیز به منظور سیر مراحل قانونی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: همچنین ماموران این یگان در محدوده جاده سراب نیلوفر به یک دستگاه خودرو پژو پارس که به صورت مخاطره آمیزی حرکت می کرد، مشکوک شده و به راننده دستور توقف دادند.
سرهنگ شیرزادی افزود: راننده خاطی به منظور فرار از دست قانون راهی یکی از محله های حاشیه ای شهر کرمانشاه شد تا با کمک همدستانش اقدام به فرار کند، اما در نهایت ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف و تعداد 75 دستگاه لوازم الکتریکی قاچاق را کشف کردند.
وی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان انتظامی ارزش ریالی محموله های کشف شده توسط یگان امداد 566 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: کالاهای مکشوفه به ستاد مبارزه با کالای قاچاق کرمانشاه تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.