يک انبار بزرگ کالای قاچاق انواع لوازم بهداشتی خارجی تاريخ گذشته به ارزش 77 ميليارد ريال دریزدکشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سردار ايرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان يزدگفت: در راستای تشديد طرح های مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی و همچنين ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم برای قاچاقچيان کالا؛ ماموران پليس تفت با انجام يک سری اقدامات اطلاعاتی از خبری پيرامون وجود يک انبار کالای تاريخ گذشته و قاچاق در اين شهرستان مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پليس طی هماهنگی با مقامات قضائی از اين انبار بازرسی به عمل آورده که در نتيجه؛ سه ميليون و 200 هزار قلم انواع لوازم بهداشتی خارجی تاريخ گذشته را کشف کردند.
سردار کاکاوند با بيان اينکه ماموران انتظامی، متهم اصلی اين پرونده را نيز دستگير کردند خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اين محموله کشف شده را 77 ميليارد ريال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان يزد ادامه داد: متهم، اين کالاهای تاريخ مصرف گذشته خارجی را به صورت قاچاق از جنوب کشور به اين استان وارد و ضمن انبار آن قصد درج تاريخ جديد و توزيع در بازار را داشت که با تلاش و تيزهوشی ماموران پليس شناسايی و دستگير شد.

سردار کاکاوند در پايان بر عزم پليس در امر مبارزه با اين معضل اجتماعي تاکيد کرد و افزود: قاچاق کالا موجب انحراف سرمايه و در نهايت کاهش توليد ملی، درآمد سرانه، گسترش فقر و بيکاری در جامعه مي شود که پليس استان در سال اقتصاد مقاومتی، توليد - اشتغال مصمم است با عاملان اصلی ورود کالای قاچاق برخورد قانونی و قاطعانه داشته باشد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.