اكبری: مربی باید از لحاظ بدنی آماده باشد/ نمی‌توان نتیجه در لیگ جهانی را پیش‌بینی كرد

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: یک مربی باید از لحاظ بدنی آماده باشد تا بتواند برای بازیكنان توپ بزند و آن‌ها را در تمرین همراهی كند.

اكبری: مربی باید از لحاظ بدنی آماده باشد/ نمی‌توان نتیجه در لیگ جهانی را پیش‌بینی كردپیمان اكبری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مصدومیتش در تمرین امروز تیم ملی، گفت: این مصدومیت نبود. اما ما هم به عنوان مربی باید برای بازیكنان توپ بزنیم و اگر اتفاقی بیفتد باید از یخ استفاده كنیم! یک مربی باید از لحاظ بدنی آماده باشد.

اكبری در ادامه به شرایط تیم ملی اشاره كرد و گفت: هر مربی شیوه تمرینی مخصوص به خود را دارد كه با آن روش تلاش می‌كنند بازیكنان را به آمادگی كامل از لحاظ روحی و بدنی برساند.

وی ادامه داد: از آنجایی كه در مراحل اولیه تمرین هستیم، تمرینات طراحی شده هماهنگ با این شرایط است. همه بازیكنان هم به شدت تلاش می‌كنند كه با انگیزه كار كنند.

اكبری افزود: موضوعی كه بیش از هر چیز ما را نگران می‌كرد، برخی آسیب‌دیدگی‌ها در اوایل تمرینات بود كه خوشبختانه این وضعیت رو به بهبودی است و این نفرات هم كم كم به تمرینات اضافه می‌شوند.

دستیار ایرانی ایگور كولاكوویچ درباره لیگ جهانی گفت: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی كرد كه ایران در آن مسابقات چه نتیجه‌ای می‌گیرد. این روزها تیم ملی ایران شناخته شده است و همه تیم ایران را به چشم یك قدرت می‌بینند و این كار را سخت می‌كند.

وی خاطر نشان كرد: خیلی از بازیكنان فعلی تیم ملی والیبال از نظر سنی در شرایطی نیستند كه بتوان آن‌ها را كنار گذاشت. برای بهتر شدن اوضاع باید تعدادی بازیكن جدید به تیم ملی اضافه شوند.



انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار