ساری،

رامین و خبرساز شدن اینستاگرامش

بازیکنان پرسپولیس، اینستاگرام رامین رضاییان را آنفالو کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رامین رضاییان بازیکن ساروی تیم ملی ایران و بازیکن چند ماه گذشته تیم پرسپولیس تهران که در ماه های گذشته همواره تیتر خبرها را به خود اختصاص داده بود حالا توسط هم بازی های سابقش گویا خبرساز شده است.

در حالیکه بازیکنان این روزها سعی می کنند، از طریق اینستاگرامشان به مسایل مختلف واکنش نشان دهند، امشب یک اتفاق عجیب افتاد. بازیکنان پرسپولیس، همه اینستاگرام رامین رضاییان را آنفالو کردند. این در حالی است که هفته گذشته علی کریمی پس از راه ندادن هانی نوروزی به جشن قهرمانی پرسپولیس، اینستاگرام بازیکنان پرسپولیس را آنفالو کرد. کریمی که ارتباط خوبی با باشگاه پرسپولیس دارد بارها در حمایت از مدیریت باشگاه در قبال انتقاد دایی از ترکاشوند و مدیریت به خاطر اوکراینی ها علیه علی دایی موضع گرفته بود. حتی علی کریمی چند باری هم به اردو و رختکن پرسپولیس رفته بود و حتی بعد از تساوی مقابل الریان از بازیکنان حمایت کرد اما در دیدار صد هزار نفری پرسپولیس - پدیده و مراسم اهدای جام غابب بود و آنفالو کردن اینستاگرام بازیکنان در راستای بی توجهی به هانی از سوی بازیکنان ارزیابی شد. حالا رامین رضاییان توسط بازیکنان آنفالو شده است آن هم یک روز پس از مصاحبه سید جلال حسینی علیه رامین رضاییان و بیان اینکه هیچ کس نمی تواند پرسپولیس کنونی را زمین بزند.

رامین رضاییان اسفند پارسال با درگیر شدن با علی علیپور در تمرین پیش از دیدار آسیایی این تیم،مورد خشم برانکویی قرار گرفت که از روزها قبل به دنبال بهانه ای بود تا خشم ترکیه رفتن رامین را با کنار گذاشتن وی از تیم،به رخ این بازیکن بکشاند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار