نماینده مردم جیرفت گفت: وزرا تحت تأثیر انتخابات رسیدگی به مشکلات مردم را رها کرده‌اند و حال چه کسی پاسخگوی مردم خواهد بود؟

کابینه دولت تحت تأثیر انتخابات مشکلات را رها کرده است/برخی وزرا تنها لقب وزیر بودن را یدک می‌کشند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت طی تذکری با استناد به اصل سه قانون اساسی در صحن علنی امروز (دوشنبه 4 اردیبهشت ماه) مجلس گفت: در شرایطی که وزرا و کابینه دولت باید سرگرم خدمت رسانی به مردم باشند متأسفانه تحت فضا و شرایط انتخاباتی قرار گرفته اند، حال رکود حاکم بر کشور را چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد؟

وی ادامه داد: جواب مردم و مسئولین را چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ برخی وزرا تنها لقب وزیر بودن را یدک می‌کشند و مدیر میانی آن‌ها گوش به فرمان وزرای خود نمی‌دهند.

کمالی‌پور تأکید کرد: وزیری که دستخطی می‌نویسد اما کسی به حرفش گوش نمی‌دهد مانند وزیر صنعت و وزیر راه چگونه می‌تواند مشکلات اساسی یک کشور را حل کند؟ والله از این افرادی که زیرمجموعه‌شان به حرفشان گوش نمی‌دهند و قبولشان ندارند نباید انتظار حمایت از تولید و اقتصاد و اشتغال داشته باشیم پس باید به خاطر خدا هم که شده فکری به حال مردم کنیم.

نماینده مردم جیرفت تصریح کرد: چه کسی باید پاسخگوی درد مردم باشد این گرفتاری‌ها پایانی ندارد و همه ما که امروز مسئولیت داریم صدای مردم را به گوش مسئولان برسانیم باید کاری کنیم تا آن‌ها گوش شنوا داشته باشند و این گرفتاری‌ها حل شود لذا ما که خسته شده‌ایم و خدا کند مسئولان و وزرا به فکر انجام دادن کاری برای مردم بیفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار